ساخت ترازو ی آشپزخانه

ترازو - آموزش ساخت ترازو - ترازو چگونه بسازیم - کاردستی

ساخت ترازو ی آشپزخانه

به جرات می‌توان آشپزخانه را مهم‌ترین بخش هر خانه نامید. دست‌کم برای بسیاری از ما چنین است. چرا که در طول روز فعالیت نسبتا گسترده‌ای در این مکان انجام شده و سه وعده غذا در اینجا برای اهل خانه طبخ و آماده می‌شود. بسیاری عقیده دارند که با روشن بودن چراغ آشپزخانه است که می‌توان روح زندگی را در آن خانه احساس کرد. اما این مکان به تنهایی یک چهاردیواری ساده محسوب می‌شود و بدون برخورداری از ابزار و ادوات لازم یا همان وسایل آشپزخانه، توان دمیدن هچگونه روحی به زندگی نیست. پس آشپزخانه هم همچون سایر مکان‌های کاربردی، به مجموعه‌ای از وسایل نیاز دارد.
اگر شما هم تجربه آشپزی داشته باشید به این نکته اذعان خواهید نمود که برای طبخ یک غذای خوب و خوش‌طعم به مجموعه‌ای از ابزار نیاز است. علاوه بر این اگر از علاقه‌مندان آشپزی باشید، وجود اینگونه از ابزار و ادوات را ضروری و لازم می‌دانید. آشپزی کردن هر قدر هم که یک فعالیت روزمره و تکراری باشد، برای بسیاری یک تفریح لذت‌بخش محسوب می‌شود. از اینرو اگر وسایلی که برای این کار نیاز دارید در اختیار شما قرار نگیرد، شما علاوه بر اینکه با مشکلاتی روبه‌رو خواهید شد که آن لذتی را که در پی‌اش هستید نیز نصیب‌تان نخواهد شد. حال به این فکر کنید که آشپزی کردن، شغل و حرفه شما باشد، کامل بودن ابزار و وسایل آشپزخانه به امری بدیهی و ضروری بدل خواهد شد.
یکی از مهم‌ترین وسایلی که در آشپزخانه و در طول پخت‌و‌پز انواع و اقسام غذاها و شیرینی‌جات به کار شما خواهد آمد، ترازوی آشپزخانه است. در اصل با وجود چنین وسیله‌ای است که شما قادر خواهید بود مواد لازم برای پختن یک غذا و شیرینی خوش‌مزه و خوش‌طعم را به میزان لازم و دقیق پیمانه گرفته و استفاد ه کنید. حال اگر شما یک آشپز مبتدی و به نسبت تازه‌کار نیز باشید، وجود این وسیله در آشپزخانه کاملا ضروری و اجتناب‌ناپذیر خواهد شد. به همین دلیل اگر آشپزی کردن جزو فعالیت‌های روزمره شما به شمار می‌آید، بهتر است به فکر یک ترازوی دقیق و کاربردی باشید.

 

از اینرو تارنمای آکرومارکت یکبار دیگر ویدیویی را برای شما علاقه‌مندان به طراحی و ساخت ابزار و ادوات کاربردی، ویدیویی را بارگذاری کرده است که در آن شیوه ساخت یک ترازوی آشپزخانه دقیق را آموزش می‌دهد. برای ساخت این وسیله شما به ساده‌ترین ابزار و مواد نیاز خواهید داشت. موادی که می‌تواند از زباله‌های پلاستیکی تامین و تهیه شود. پس با تماشای ویدیوی بارگذاری شده در سایت، شما نیز یک ترازوی آشپزخانه را برای خود بسازید.

ترازو - آموزش ساخت ترازو - ترازو چگونه بسازیم - کاردستی

همانطور کحه در شکل مشخص است این ترازو شماره گذاری نشه شما باید با وزن کردن اجسامی که وزن آنها را بطور دقیق می دانید شماره گذاری های لازم را برای این وسیله انجام دهید .

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (4)

  • بیستون سازه آذران پاسخ

    بسیار زیبا

    اردیبهشت 13, 1398 در 7:46 ق.ظ
  • امیر حسام وفایی پاسخ

    بسیار عالی من تصمیم گرفت دقیقا همینو بسازم

    دی 24, 1398 در 10:43 ب.ظ
  • نیما پاسخ

    سلام اگه میشه اندازه رو هم بگید.با تشکر

    آبان 7, 1399 در 12:45 ق.ظ
    • آکرومارکت پاسخ

      با سلام و احترام اندازه ها از طرف سازنده در اختیار ما قرار داده نشده

      آبان 7, 1399 در 11:58 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.