آموزش ساخت بازی اعصاب سنج

آموزش ساخت بازی اعصاب سنج

آموزش ساخت بازی اعصاب سنج

آموزش ساخت بازی اعصاب سنج بهمراه ویدیو آموزشی : این دستگاه سرگرمی جذاب چنانچه از متولدین دهه 60 یا 70 باشید در واقع همان بازی است که هوشیار و بیدار در تلوزیون با آن برای بچه‌ها مسابقه برگزار می‌کردند . و می‌توان گفت که یکی از پر طرفدارترین کاردستی‌های آن زمان به دلیل نبود پک کامل این وسیله سرگرمی در بازار ، همین وسیله بود و علاقه@مندان به این سرگرمی باید خودشان نسبت به ساخت این وسیله اقدام می‌کردند .

بر خلاف ظاهر ساده‌ی این بازی یکی از سرگرمی‌هایی می‌باشد که نیاز به دقت و تمرکز بسیار زیادی در حین انجام آن می‌باشد که به خودی خود این سرگرمی باعث افزایش دقت و تمرکز کودک در حین بازی می‌گردد . نحوه اجرای بازی به این شکل است که یک حلقه فلزی را باید جوری اطراف یک مدار فلزی حرکت دهید که هیچ اتصالی بین حلقه و مدار به وجود نیاید و چنانچه اتصال بین حلقه فلزی و مدار فلزی به وجود آید دستگاه بوق می‌زند و این بوق به منزله‌ی شکست شرکت کننده بازی می‌باشد .

امیدواریم با ساخت این وسیله‌ی آموزشی و سرگرمی نوستالژیک شما بزرگسالان عزیز را به دوران خوش کودکی خود برده و عزیزان کودک و نوجوانی که نسبت به ساخت این بازی جذاب اقدام می‌نمایند نهایت لذت را از این بازی جذاب و سرگرم کننده ببرند .

امروز در تارنمای آکرومارکت سعی بر این داریم تا با شما همراهان همیشگی خود نحوه‌ی ساخت یک بازی اعصاب سنج در قالب یک ویدیوی آموزشی جذاب به اشتراک بگذاریم . با ما در تماشای این ویدیوی آموزشی همراه باشید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت بازی اعصاب سنج :

جعبه یا کیس پلاستیکی ، سه نظام کوچک ، سوکت 5.5 دی سی ، سوکت موزی ، کلید قطع و وصل ، بوق 12 ولت ، تخته چوبی ، سیم مسی ، تغذیه 12 ولت 5 آمپر ، نحوه‌ی ساخت ماژول نیز در ویدیو آموزش داده شده است

ویدیوی آموزشی پیشنهادی : برای مشاهده آموزش ساخت دستگاه اعصاب سنج کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم