ساخت ماشین قهوه 2

ماشین قهوه - آموزش - ساخت آرمیچر

ساخت ماشین قهوه 2

 وسایل دستی قدیمی  رفته رفته جای خود را به ماشین ها و ربات های هوشمند و اتوماتیک میدهند . از زمان اختراع ای تی ام های پرداخت اتوماتیک تا به امروز ماشین های بسیاری ساخته شده که بدون ا.پراتور و نیروی انسانی به انسان خدمات می دهند .

به عنوان مثال شما روی یک صندلی نشسته و یک سکه داخل شکاف انداخته و صندلی بطور خودکار متناسب با مبلغ دریافتی کاربر را ماساژ میدهد . 

این گونه ماشین ها باعث صرفه جویی در پول و نیروی انسانی شده و بسیار سریعتر و با دقت بسیار بیشتری خدمات می دهند همچنین شما هیچگاه با بسته بودن یا به عبارتی تعطیل بودن این دستگاه ها روبرو نخواهید شد البته درست است که این دستگاه ها نیز خراب شده و تا تعمیر دوباره از سرویس خارج می شوند اما با در نظر گرفتن تعداد ساعاتی که نسبت به نیروی انسانی خدمات می دهند متوجه خواهیم شد که استفاده از این دستگاه ها به صرفه می باشد.

با توجه به موارد یاد شده جهت آشنایی کاربران و دوست داران سایت آکرومارکت با نحوه ی کارکرد اسن ماشین ها قصد داریم به ساخت یک ماشین قهوه ساز بپردازیم

نحوه ی کار این ماشین به این شکل است که با قرار دادن کارت در شکاف مربوطه کلید وصل شده و دستگاه روشن می شود با گذاشتن لیوان روی قسمت قهوه سنگینی لیوان باعث وصل شدن کلید زیر صفحه ی لیوان شده آرمیچر شروع به کار کرده و درچه ی قهوه را باز کرده و قهوه داخل لیوان میریزد همین اتفاق در قسمت کافی میت نیز می افتد در قسمت آب جوش از آرمیچر پمپ دار استفاده شده که شما می توانید با کمی خلاقیت با استفاده از آموزش های پیشین پمپ آب را خودتانت بسازید .

ماشین قهوه - آموزش - ساخت آرمیچر

دقت داشته باشد تمام قطعات شامل مخزن ها و دریچه ها و لوله ها را قبل از استفاده تمیز بشویید.

در ادامه آموزش ساخت این ماشین را خواهید دید.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم