ساخت صندوق مقوایی

گنجه چوبی-قدیمی-خونه مادربزرگ-گاوصندوق-صندوقچه چوبی

ساخت صندوق مقوایی

یکی از برجسته‌ترین خاطرات ما از دوران کودکی و نوجوانی‌مان از خانه مادربزرگ‌مان، گنجه‌ای است که مادربزرگ وسائل حیرت‌انگیز خود را درون آن می‌گذاشت. حیرت‌انگیز و رازآمیز به این دلیل که همیشه حس کنجکاوی ما را چنان برمی‌انگیخت که بیشتر اوقات‌مان را به دنبال فرصتی برای سرک کشیدن به درون آن می‌گذراندیم.

من که یکی از آرزوهای‌ام از دوران نوجوانی‌، داشتن یک صندوقچه چوبی بود تا مثل مادربزرگ وسایل شخصی‌ام را درون آن بگذارم. شاید الان وسایلی وجود دارد که به لحاظ ایمنی، خیلی بیشتر از گنجه چوبی مادربزرگ امن‌تر باشد، اما هیچ‌کدام از این کمدها و گاوصندوق‌ها، آن حس غریب و دوست‌داشتنی صندوق‌چه چوبی مادربزرگ را ندارند.

در بخش آموزشی تارنمای “اکرومارکت” پیش از این روش ساخت چند نمونه گاوصندوق رمزدار چوبی را آموزش داده‌ایم. و خوشبختانه با استقبال خوب شما همراهان همیشگی مواجه شده است. به دلیل همین استقبال، امروز برای پست آموزشی‌مان شیوه ساخت یک صندوقچه مقوایی زیبا را مجهز به یک قفل بامزه در نظر گرفته‌ایم. کافی است ویدیویی را که بارگذاری کرده‌ایم مشاهده کنید تا علاوه بر لذت تماشای ساخت یک وسیله زیبا و نوستالژیک، روش ساختش را نیز فرا گرفته و نمونه‌ای از آن را برای خودتان بسازید.  

گنجه چوبی-قدیمی-خونه مادربزرگ-گاوصندوق-صندوقچه چوبی

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم