ساخت دستگاه دمنده

آموزش ساخت دستگاه دمنده بلوور

ساخت دستگاه دمنده

آموزش ساخت دستگاه دمنده / بلوور بهمراه ویدیوی آموزشی : چنانچه شما نیز در محیط کارگاهی و یا کارگاه کوچک خود در منزل با چوب یا تراش فلز سر و کار دارید و حین انجام کار برش و یا پرداخت چوب با براده‌های آن و یا حتی هنگام تراش فلز با پلیسه‌های آن سر و کار دارید ، وجود یک بلوور مناسب جهت رهایی از این براده‌ها و پلیسه‌ها از روی میز کار خود را به خوبی درک می‌نمایید .

دستگاه بلوور دستگاهی‌ست که مقدار مشخصی از هوا را با فشار بالایی جهت زدودن گرد و خاک ، براده ، پلیسه و … می‌دمد . بطور کلی نحوه عملکرد این دستگاه به این صورت می‌باشد که جریان باد ایجاد شده بوسیله‌ی موتور و حرکت پروانه در مخزن خود را از طریق نازل تعبیه شده در آن تحت فشار زیاد به فضای بیرون می‌دمد .

باید توجه داشته باشید که بیشترین استفاده بلوور در صنایع نجاری ، تراشکاری ، حوزه‌ی آی تی ، پاک سازی کیس‌ها و رک‌های سرور می‌باشد . باید توجه داشته باشید که وجود گرد و غبار علاوه بر مزاحمت ممکن است در بخشی از حوزه‌ها باعث خرابی نیز گردد . به دلایل ثابت شده‌ای مشخص شده است که علت عمده خرابی قطعات کامپیوتر به دلیل نفوذ گرد و غبار بر آنها می‌باشد .

امروز در تارنمای آکرومارکت سعی بر این داریم تا با شما همراهان همیشگی خود نحوه‌ی ساخت یک دستگاه دمنده پر قدرت را در قالب یک ویدیوی آموزشی جذاب به اشتراک بگذاریم . شما می‌توانید با فراهم کردن وسایل مورد نیاز که در قسمت پایین عنوان شده است نسبت به ساخت این کاردستی جذاب اقدام نمایید . با ما در تماشای این ویدیوی آموزشی همراه باشید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت دستگاه دمنده / بلوور

موتور 775 ، کلید خاموش و روشن ، تغذیه 12 ولت 10 آمپر ، لوله پلیکا ، چسب

ویدیوی آموزشی مشابه : برای مشاهده آموزش ساخت بخاری دمنده ( هیتر ) کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.