ساخت ماشین چمن‌زن دستی

دست‌سازه-ابزار صنعتی-ابزاردستی-ماشین چمن‌زنی-چمن‌زن دستی

ساخت ماشین چمن‌زن دستی

در گذشته‌ای نه چندان دور بسیاری از ابزار و ادواتی که در کارهای روزمره مورد استفاده قرار می‌گرفته‌اند، وسایلی بوده‌اند که بصورت دستی و در یک ساختار کاملا بیگانه با اصول صنعتی ساخته می‌شده‌اند. تا اینکه با پیشرفت بشر و رسوخ صنعت به تمامی زوایای زندگی، بسیاری از این ابزار و ادوات نیز در کارخانه‌ها و تحت شرایطی کاملا صنعتی در تیراژی نسبتا بالا ساخته و تولید می‌شوند. چنین اتفاقی، یعنی صنعتی‌شدن، علاوه بر بالابردن شمارگان تولید، موجب تنوع در محصولات تولید شده گردیده است.

اما شاید مهمترین نتیجه چنین روندی یعنی توسعه صنعت در شئون زندگی انسان‌ها، سستی و کرختی قوه خلاقه آنها و همچنین خودکفایی‌شان در برابر نیارهای روزمره است. نهایت خلاقیت بشر امروزی، تنها به انتخاب محصولی بهتر در میان حجم انبوهی از گزینه‌ها محدود می‌شود.

اما در این میان کسانی هم هستند که تلاش می‌کنند با زنده نگاه‌داشتن چشمه‌خلاقیت‌شان علاوه بر تامین وسایل ضروری مورد احتیاج‌شان، لذت بی‌نظیر آفرینش و خلق کردن یک دست‌سازه را هم تجربه کنند. برای چنین افرادی هیچ‌چیز به اندازه استفاده از ابزار و وسایلی که خود با دستان خویش ساخته‌اند، لذت‌بخش و دل‌انگیز نیست. وجود آنها سبب می‌شود، کماکان به یاد داشته باشیم انسان‌ها از چه توانایی‌های ارزشمندی برخوردار هستند. حال اگر شما نیز جزو این دسته از انسان‌های ‌خلاق هستید، با آموزش یک وسیله کاربردی و هیجان‌انگیز دیگر با “آکرومارکت” همراه شوید.

دست‌سازه-ابزارصنعتی-ابزاردستی-چمن‌زن دستی-صنعت

همه شما با ماشین‌های چمن‌زنی و نحوه کارشان، آشنا هستید. این ماشین‌ها را در اندازه‌های مختلف با قدرتی متناسب با وسعتی که بکار گرفته می‌شوند، تولید می‌کنند. اما شما با مشاهده ویدیویی زیر توانایی این را خواهید داشت که با فراهم‌کردن موارد موردنیاز یک ماشین چمن‌زنی دستی بسازید که براحتی قادر به مرتب کردن چمن باغچه‌تان باشد.

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (4)

  • mehregan.mobile.mirdamad پاسخ

    سلام به چه صورت میتوان فیلم ها رادید بعداز دیدن نظر داد باتشکر.

    آبان 9, 1397 در 7:57 ب.ظ
    • آکرومارکت پاسخ

      سلام متوجه سوالتون نمیشم
      میتونید فیلم رو ببینید بعد از دیدن نظر بدید

      آبان 9, 1397 در 8:07 ب.ظ
  • صادقي پاسخ

    با سلام – يك راه آسانتر و ايمن تر وجود دارد كه بجاي تيغ از سيم يا كابل استفاده شود براي مثال اگر شما يك كابل سيم ترمز يا كلاچ موتور سيكلت راديده باشيد كه بصورت مستهلك در مغازه هاي موتور سازي وجود دارد به اندازه نيم متر بيشتر يا كمتر از كابل با انبر دست جدا كنيد از وسط به قسمت چرخش دوار آن متصل كنيد وقتي سيم با سرعت زياد بصورت دوار حركت ميكند بجاي تيغ عمل كرده و هر چه چمن سرراهش است را قطع ميكند و اگر ناخواسته به شاخه ضخيم تر برخورد كند نمي شكند و يا آسيب نمي زند بنابراين تيغ موكت بري بسيار خطرناك است و بهتر است از سيم يا كابل فلزي يا پلاستيكي استفاده شود كه صدمه براي افراد يا كساني كه در نزديكي هستند ايجاد نكند با تشكر ايده پرداز مديريت شهري م . صادقي

    فروردین 29, 1399 در 3:19 ب.ظ
    • آکرومارکت پاسخ

      سلام بسیار سپاسگزارم دوست خوبم ممنون که تجربیاتتون رو در اختیارمون قرار میدید

      فروردین 30, 1399 در 5:54 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم