ساخت کولر کوچک رومیزی

ساخت کولر کوچک رومیزی

این روزها در دمای هوا به قدری افزایش یافته است که همه ما در سراسر ایران گرمای آزاردهنده‌ای را تجربه می‌کنیم. گرمایی که حتی گهگاه سبب بی‌اثر شدن دستگاه‌های خنک‌کننده نیز می‌شود. با وجود چنین شرایطی کارکردن و پرداختن به امور روزمره، غیرممکن می‌شود.

بی‌تردید برای شما هم پیش آمده است، هنگامی که در پشت میز کارتان مشغول هستید، گرمای محیط سبب به عرق نشستن بدن شما می‌شود. در این میان آزاردهنده‌تر عرق کردن کف دست شماست. مشکل وقتی حادتر می‌شود که وسیله‌ای را در دست داشته و مشغول فعالیتی هستید. عرق کردن دست شما نه تنها موجب خیس شدن وسیله دست‌تان می‌گردد، حتی کارکردن را نیز با اخلال مواجه می‌کند.

حال تارنمای “آکرومارکت” با درک این مشکل، برای پست آموزشی امروز شیوه ساخت یک کولر کوچک رومیزی را آموزش می‌دهد که با قرار گرفتن کنار دستان شما موجب خنک شدن‌ و جلوگیری از عرق‌کردن دستان‌تان می‌شود. شما می‌توانید با تماشای ویدیوی بارگذاری شده، سپس با ساخت این کولر کوچک، صاحب یک وسیله کاربردی و مفید شوید.

تابستان-گرما-کولر-رومیزی-کوچک

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم