ساخت اسکاچ ظرف‌شویی با بطری پلاستیکی

بطری‌پلاستیکی-اسکاچ-محیط زیست-وسایل خانه-بازیافت

ساخت اسکاچ ظرف‌شویی با بطری پلاستیکی

همانطور که همه می‌دانیم، زندگی این روزهای بشر با روزگاران کهن دچار تغییرات اساسی شده است. در زمان‌هایی که صنعت به شکل گسترده‌اش در زندگی جوامع بشری نفوذ نکرده و تولیدات خود را با تیراژ بالا و بصورت انبوه به مصرف‌کنندگان عرضه نمی‌نمود، مردم به ناچار برای رفع نیازهای روزمره‌شان، خود دست بکار شده و ابزار و وسایل مورد احتیاج خود را تولید می‌کردند.

اما حالا دیگر از آن دوره چنان فاصله گرفته‌ایم که حتی شاید بتوان گفت، بسیاری از انسان‌های شهرنشین کمتر وقت خود را در آشپزخانه به آشپزی می‌گذرانند. آنها با یک تماس تلفنی، هر غذایی را که دوست داشته باشند، بصورت آماده تحویل می‌گیرند. این چنین فضایی محصول یک دنیای کاملا مدرن است. اما در این میان هستند کسانی که کماکان علاقه خود را به خلق و خلاقیت از دست نداده‌اند و کماکان بسیاری از نیازهای خود را به دست خود تولید می‌کنند.

شاید شما هم در اطراف خود کسانی را سراغ داشته باشید که حتی سخت‌ترین موارد ممکن را هم دوست داشته باشند خود ساخته و تولید کنند. اما بی‌تردید شمایی که مخاطب و همراه همیشگی تارنمای آکرومارکت هستید، از آن دست افرادی به شمار می‌آیید که در حد توان خود، نیازهای روزمره‌شان را خودشان تولید و تهیه می‌کنند. از اینرو ما برای شما در ادامه پست‌های آموزشی خود، پیشنهاد ویژه‌ای داریم. در بخش آموزشی تارنمای “آکرومارکت” ویدیویی را بارگذاری کرده‌ایم که طریقه ساخت اسکاچ ظزف‌شویی را با استفاده از بطری پلاستیکی آموزش می‌دهد. با ساخت این وسیله، علاوه بر استفاده دوباره از بطری‌های پلاستیکی و جلوگیری از پراکنده شدن‌شان در طبیعت، یک وسیله کاربردی را نیز برای شستن و تمیز کردن ظروف‌تان به کار خواهید گرفت.

بطری‌پلاستیکی-اسکاچ-محیط زیست-وسایل خانه-بازیافت

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم