ساخت ماکت پل بتنی

ساخت ماکت پل بتنی

ساخت ماکت پل بتنی

آموزش ساخت ماکت پل بتنی : با نگاهی گذرا به مراحل اولیه ساخت هر پروژه‌ای متوجه می‌شویم که قبل از شروع هر فرایندی یک نمونه کوچک شده از سازه بوسیله متریال‌های متنوع توسط طراح ساخته می‌شود تا شمای کلی پروژه و اهداف آن را به سازندگان پروژه نشان داده شود .
دقیقا بواسطه ارائه همین منظور طراحان دست به دامن نرم افزارهای مختلف سه بعدی و ماکت‌ها می‌شوند .

ماکت سازی ممکن است با هدف جمع‌آوری کلکسیون یا با اهداف کلان نظیر بررسی اثرگذاری یک پدیده بر روی یک مدل انجام شود .
بطور کلی در تعریف ماکت می‌توان اینطور عنوان نمود که ماکت نسخه کوچک شده و فانتزی سازه‌ای می‌باشد که قرار است ساخته شود و با ساخت آن جزئیات ، نما و … به سازندگان نمایان می‌گردد .

اگر شما نیز جزو رشته‌های مهندسی راه و ساختمان ، عمران و معماری می‌باشید قطعا تا به امروز دست به ساخت ماکت زده‌اید و همانطور که می‌دانید در ساخت ماکت جزئیات حرف اول را می‌زند . ماکت مدل فیزیکی سه بعدی ارائه دهنده یک طرح، محصول یا یک ایده است که به منظور ارائه مفاهیم به متخصصین یا ارائه آن به کارفرما و عموم به روشی ساده و قابل فهم باشند ساخته می‌شوند. ماکت‌های معماری ابزاری است که برای درک بهتر، مطالعات، نمایش، ارائه، جلب سرمایه‌گذاری، اخذ مجوز، و بازاریابی وفروش به کار می‌رود. مدل‌های مطالعاتی که به سرعت قابل ساخت هستند و در ساخت آن معمولاً از در دسترس‌ترین و ارزانترین متریال استفاده می‌شود (مانند مقوا، قطعات چوب، یونولیت، فوم و فوم بورد و …) ابزار بسیار قدرتمندی برای درک سه بعدی یک طرح می‌باشند که توسط معماران، طراحان داخلی، طراحان غرفه‌های نمایشگاهی و طراحان صنعتی استفاده می‌شوند. 

امروز در تارنمای ساخت و خلاقیت در ساخت آکرومارکت سعی بر این داریم تا به شما همراهان همیشگی خود نحوه ساخت یک ماکت پل بتنی را در قالب یک ویدئوی آموزشی اراده دهیم . با ما در تماشای این آموزش کاربردی همراه باشید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت ماکت پل بتنی

این ماکت بوسیله‌ی فوم ، سیم ، سیم فلزی ، ملات بتن ( سیمان ، ماسه و آب) ساخته شده است.

آموزش پیشنهادی : آموزش ساخت ماکت خانه مدرن

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم