ساخت جعبه ابزار

آموزش ساخت جعبه ابزار بهمراه ویدیوی آموزشی

ساخت جعبه ابزار

آموزش ساخت جعبه ابزار بهمراه ویدیوی آموزشی : امروزه به دلیل صنعتی شدن زندگی انسان در هر منزلی که بروید ابزارهایی جهت تعمیر و یا نگهداری از وسایل منزل و یا کارگاه را مشاهده می‌کنید کفیست با نگاهی گذرا به اطراف منزل و یا کارگاه خود نگاه کنید متوجه وجود انواع مختلف ابزار در این محیط می‌شوید .وجود ابزارهایی نظیر پیچ گوشتی ( انواع آن از دو سو گرفته تا چهار سو و… ) دیگر از ملزومات هر خانه‌ای می‌باشد .

حال که مشخص شد وجود ابزار در هر خانه‌ای لازم و ضروری می‌باشد که تا بواسطه آن شخص جهت تعمیرات کوچک و بزرگ در منزل دست به کار شود و مشکل بوجود آمده را رفع نماید . وجود یک جعبه ابزار مناسب جهت نظم دهی و نگهداری از ابزارهای موجود نیز امری واجب و ضروری می‌باشد . جعبه ابزارهمانطور که از نامش پیداست به جعبه‌ای اطلاق می‌شود که مجموعه ای از ابزار آلات دستی نظیر چکش، میخ، انواع آچار، انبردست و… در آن حفظ و نگهداری می شود. هدف از ساخت و استفاده از این جعبه حمل آسان، مرتب بودن تجهیزات و همچنین محافظت از آنها می‌باشد .
یک مزیت داشتن جعبه ابزار مناسب در منزل این است که باعث می شود که شما با دسترسی سریع به ابزار مورد نیاز، کمتر به مکانیک و یا تعمیرکار نیاز پیدا کنید و با استفاده از آنها بتوانید خودتان تا حدودی به تعمیرات هر چند کوچک در درون خانه بپردازید .

امروز در تارنمای آکرومارکت سعی بر این داریم تا با شما همراهان همیشگی خود نحوه‌ی ساخت جعبه ابزار در قالب یک ویدیوی آموزشی جذاب را به اشتراک بگذاریم . شما می‌توانید با مشاهده این آموزش و فراهم کردن چند تخته چوب ، ورق فلزی و پیچ و میخ این وسیله‌ی کاربردی را بسازید . با ما در تماشای این ویدیوی جذاب همراه باشید .

آموزش مشابه : برای مشاهده آموزش ساخت جعبه ترکیبی مخفی کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (2)

  • سهراب افشار پاسخ

    سلام خسته نباشید چه آموزش بود نه سایز چوب نه سایز ورق آهنی این چه آموزشه

    مرداد 18, 1400 در 6:34 ب.ظ
  • ابراهیم بختیاری پاسخ

    سلام بر شما ساخت و آموزش جعبه ابزار عالی بود.
    لطفا اندازه ها هم رو بگید متشکرم

    اردیبهشت 31, 1402 در 1:20 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.