کتاب برجسته بسازید

چگونه یک کتاب برجسته بسازیم

کتاب برجسته بسازید

کتاب برجسته بسازید : یکی از کارهای سخت والدین ایجاد علاقه در کودکان خود به کتاب و کتاب خوانی می‌باشد . عموما کتاب‌های کودکان دارای نقاشی‌های فانتزی جهت ارتباط بیشتر کودک با کتاب و همچنین ایجاد یک تصویر ذهنی با داستان ، می‌باشد . اما با گذشت زمان این مدل کتاب‌ها نیز برای کودکان تکراری و یکنواخت می‌شوند .
امروزه کتاب‌هایی به بازار کتاب کودک و نوجوان آمده‌اند که شخصیت‌ها ، مکان‌ها و … کتاب بوسیله‌ی قطعات اضافی تبدیل به یک کتاب برجسته و سه بعدی می‌شود .

امروز در تارنمای هنر و خلاقیت در ساخت آکرومارکت سعی بر این داریم تا به شما همراهان همیشگی خود نحوه‌ی ساخت کتاب برجسته را در قالب یک ویدئوی آموزشی جذاب ارائه دهیم . با ما در ادامه این آموزش جذاب همراه باشید .

همانطور که در قسمت بالا عنوان شد یکی از راه‌های ایجاد علاقه در کودکان استفاده از کتاب‌های برجسته می‌باشد که ما امروز در این ویدئوی آموزشی سعی بر این داریم تا بوسیله‌ی کارتُن و چسب چهن آموزش ساخت یک کتاب برجسته / سه بعدی را به شما عزیزان نمایش دهیم . تا شما با تماشای این ویدئوی آموزشی به راحتی در منزل برای کودکان خود کتاب‌های جذاب ساخته و امر تشویق به کتاب خوانی را بوسیله‌ی این سرگرمی جذاب به راحتی انجام دهید .

برای مشاهده آموزش ساخت مکعب جادویی با کاغذ رنگی کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم