ساخت جعبه غافلگیرکننده

دست‌سازه-کاردستی-هنر دست-جعبه هدیه-جعبه غافلگیرکننده-اسباب بازی-هدیه

ساخت جعبه غافلگیرکننده

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از غافلگیر کردن دیگران لذت می‌برید. حال اگر این غافلگیرکردن با یک هدیه هم همراه باشد، لذت آن چندین برابر خواهد بود. البته که باید میزان این غافلگیری به حدی باشد که یک شادی دوطرفه را فرآهم کند. پس اگر شما هم جزو این افراد هستید، ویدیویی که تارنمای “آکرومارکت” برای شما در نظر گرفته است، دقیقا همان چیزی است که به دنبال‌اش بودید.

حتما تا بحال در فیلم‌ها و کارتون‌ها و در دست شعبده‌بازان، جعبه‌هایی را دیده‌اید که به محض بازشدن‌شان یک دلقک عروسکی بیرون پریده و با جهیدن و تاب‌خوردن‌اش، باعث شگفتی دیگران می‌شود. بهترین نامی که می‌توان برای این جعبه در نظر گرفت، جعبه غافلگیرکننده است. چرا که به محض بازشدن‌اش، شما را دچار غافلگیری و تعجب می‌کند.

ویدیوی آموزشی که برای امروز در نظر گرفته شده است، شیوه ساخت یک جعبه را به شما آموزش می‌دهد که روز مادر را تبریک می‌گوید. البته که می‌توانید با تغییر حروف و محتویات درون جعبه، کارکرد آنرا با هر مناسبتی که در نظر دارید، هماهنگ کنید. مهم آموزش و یادگیری ساخت طرح کلی جعبه است، که در این ویدیو بعنوان یک دست‌سازه زیبا و کاربردی به شما آموزش داده خواهد شد.

دست‌سازه-کاردستی-هنر دست-جعبه هدیه-جعبه غافلگیرکننده-اسباب بازی-هدیه

اگر شما هم جزو آن دسته از همراهان همیشگی آموزش‌های سایت “آکرومارکت” باشید، می‌دانید که پیش از این نیز ویدیوهای آموزش ساخت هدیه‌های مناسبتی در سایت بارگذاری شده است و ویدیوی امروز آخرین نمونه این ویدیوهاست. پس اگر تازه به جمع ما اضافه شده‌اید، علاوه بر آموزش امروز، نگاهی هم به ویدیوهای پیشین بیاندازید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم