آموزش ساخت جعبه ابزار با پی وی سی

آموزش ساخت جعبه ابزار با پی وی سی

آموزش ساخت جعبه ابزار با پی وی سی

آموزش ساخت جعبه ابزار با پی وی سی بهمراه ویدیوی آموزشی : بطور کلی در تعریف جعبه ابزار می‌توان اینطور عنوان نمود که این وسیله‌ی کاربردی مکانی برای مرتب کردن و قراردادن ابزار به منظور ایجاد نظم و یافتن آسان وسایل است و می‌تواند به اشکال گوناگونی نظیر کشویی ، طبقه‌ای صندوقی و … طراحی و تولید شود و اغلب از جنس پارچه‌ای ،پلاستیکی ، چوبی ، فلزی و … باشد .

درواقع وجود یک جعبه ابزار در کارگاه و یا منزل شخصی می‌تواند علاوه بر محافظت از ابزار شما ، دسترسی راحت به منزله یافتن سریع ابزار مورد نیاز در حین انجام کار را برای شما به ارمغان بیاورد .
کم کم زمان آن رسیده تا ابزارهایی که خریده اید به یک جعبه ابزار خوب و مناسب منتقل نمایید . توجه داشته باشید که هزینه خیلی زیادی را بابت خرید ابزارآلات مورد نیازتان پرداخت کرده‌اید لذا مهمترین اصل محافظت و نگهداری صحیح از این ابزارهاست . شاید آموزش امروز آکرومارکت بتواند کمک شایانی به شما در ساخت یک جعبه ابزار مناسب با نیاز شما را بکند تا جعبه ابزار مناسب و جادار بتواند محل خوبی برای نگهداری ابزارآلات شما باشد .

امروز در تارنمای آکرومارکت سعی بر این داریم تا با شما همراهان همیشگی خود نحوه‌ی ساخت یک جعبه ابزار کاربردی را در قالب یک ویدیوی آموزشی جذاب به اشتراک بگذاریم . شما می‌توانید با مشاهده این آموزش و فراهم کردن وسایل مورد نیاز که در قسمت پایین نام برده شده‌اند این وسیله‌ی کاربردی را بسازید . با ما در تماشای این ویدیوی جذاب همراه باشید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت جعبه ابزار :

لوله پی وی سی ، چسب پی وی سی ، پیچ و مهره

ویدیو آموزشی پیشنهادی : برای مشاهده آموزش ساخت جعبه ابزار چوبی کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (3)

  • علیرضا پاسخ

    عالی

    آذر 18, 1400 در 8:30 ق.ظ
  • امیر علی پاسخ

    واقعا چیز کاربردی هست

    بهمن 18, 1400 در 10:31 ق.ظ
  • shirdelghobadi پاسخ

    سلام وخسته نباشید عالی بود مخصوصا برای نگهداری قطعات الکترونیک ووسایل ریز وکوچک کاملا کاربری ودرعین حال باکمترین هزینه ساخته میشه سپاس

    تیر 22, 1401 در 6:46 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم