ساخت موشک‌انداز مرد آهنی

ساخت موشک‌انداز مرد آهنی- ساخت ماکت اسلحه-سینما-ژانر ابرقهرمانی-اسباب‌بازی-شعبده‌بازی

ساخت موشک‌انداز مرد آهنی

سینما همیشه به عنوان یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های نوع بشر شناخته می‌شده است. سک سرگرمی محبوب از سالیان پیش به صنعت تبدیل شده است. آن هم صنعتی بسیار درآمدزا و سودآور. و به دلیل همین سودآوربودن آن است که طی سالیان اخیر از وجه هنربودگی سینما کاسته شده و بر وجه صنعتی آن تمرکز صورت گرفته است. تمرکز بر روی صنعتی که تمامی انسان‌ها را از خرد و کلان، جوان و بزرگ‌سال را فریفته و واله خود ساخته است. اما با تمام این گستردگی در میان طیف‌های مخاطب سینما، جوانان و نوجوانان، بخش عمده جمعیت سینمارو را تشکیل می‌دهد. و نکته جال‌تر اینکه آنچه که نوجوانان و جوان‌ها از سینما و جادوی موجود در آن انتظار دارند، هیجان و تحرک است. در اصل بخش اعظمی از این طیف سنی به سینما می‌روند تا خود را در میان حجم انبوهی از تصاویر پرتحرک و مملو از هیجان و شگفتی غرق کنند. به همین دلیل سینماگران و کمپانی‌های بزرگ سینمایی هم به این میل شدید مخاطبان‌شان پاسخ مثبت گفته و بخش عمده‌ای ز تولیدات سالانه خود را به ساخت فیلم‌هایی در ژانرهای اکشن و هیجانی اختصاص می‌دهند. در چنین فضایی است که فیلم‌های ابرقهرمانی به یکی از محبوب‌ترین رسته‌ها در سینمای جهان بدل می‌شود. امروزه کمتر شاهد آن هستیم که لابلای انبوهی از فیلم‌های تولیدی کمپانی‌های بزرگ فیلم‌سازی هالیوود، چندتایی از فیلم‌های ابرقهرمانی حضور نداشته باشد. درست به همین دلیل، آموزش ساخت موشک‌انداز مرد آهنی، می‌تواند گزینه مناسبی برای یک پست آموزشی محسوب شود.

مرد آهنی یکی از ابرقهرمانانی است که طی سالیان اخیر توسط ذهن ایده‌پرداز سینماگران هالیوودی خلق شده و بر پرده سینماهای جهان به نمایش درآمده است. این شخصیت به مانند دیگر قهرمانان سینمای هالیوود، قادر به انجام کارهایی است که بسیاری از نوجوانان و جوانان را به وجد و هیجان می‌آورد. البته بسیاری از کارهای خارق‌العاده‌ای که این شخصیت انجام می‌دهد به واسطه وسایل و امکانات بی‌بدیلی است که در اختیار دارد. امکاناتی با خاستگاه فناوری و تکنولوژی روز که البته بسیاری از آنها زاییده قوه تخیل سینماگران است و مابه‌ازای خارجی در عالم واقع ندارند. اما یکی از این امکانات بی‌نظیر که این شخصیت خیالی سینما در اختیار دارد، سامانه نسبتا کوچکی است که با آن توان پرتاب موشک‌هایی به نسبت کوچک را به دست آورده است. حال تارنمای آکرومارکت در ادامه آموزش مجموعه‌ای از ماکت‌ اسلحه‌های واقعی، ویدیویی را در بخش آموزشی خود بارگذاری کرده است که در آن شیوه ساخت موشک‌انداز مرد آهنی را آموزش می‌دهد.

برای ساخت موشک‌انداز مرد آهنی، شما نه تنها به ساده‌ترین ابزار و وسایل نیاز دارید که با بارگذاری نقشه کلی این ماکت در لینک‌های انتهای پاراگراف می‌توانید مراحل ساخت بدنه این موشک‌انداز را به راحتی هر چه تمام‌تر انجام دهید. پس اگر شما نیز قصد ساخت موشک‌انداز مرد آهنی را دارید، ابتدا ویدیوی بارگذاری شده را تماشا کرده، سپس نقشه‌ بدنه این ماکت را در لینک‌های پایین ارائه شده دریافت نمایید.

لینک 1            لینک 2              لینک 3             لینک 4           لینک 5

 
پی‌نوشت: مطابق رسم مالوف، از آنجا که سلامتی شما دوستان همراه برای ما از اهمیت قراوانی برخوردار است، به شما توصیه اکید داریم در استفاده از این ماکت موشک‌انداز، نهایت توجه و دقت را داشته و آن را هرگز به سمت چشم‌های دیگران نشانه نروید.

ساخت موشک‌انداز مرد آهنی- ساخت ماکت اسلحه-سینما-ژانر ابرقهرمانی-اسباب‌بازی-شعبده‌بازی

وسایل مورد نیاز برای ساخت موشک‌انداز مرد آهنی:

  • تعدادی چوب بستنی در اندازه‌های مورد نظر
  • دو عدد سرنگ
  • یک عدد لوله PVC با ضخامتی کمتر از ماژیک وایت‌بورد
  • یک عدد ماژیک وایت‌بورد مصرف‌شده (تنها بدنه آن مورد نیاز است)
  • مقدار مورد نیاز شلنگ سرم
  • چسب مایع گرم
  • دو عدد فنر
  • مقداری کش
  • تعدادی پیچ و مهره
  • مقداری کاغذ رسم برای بدنه ماکت

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (6)

  • ali.bot پاسخ

    میشه لینک برای دانلود فیلم هم بزارید ممنون میشم

    آذر 4, 1399 در 7:24 ب.ظ
    • نهننن پاسخ

      چه جوری میشه دانلود کرد

      آذر 10, 1400 در 2:28 ب.ظ
  • iron man پاسخ

    عالی.فقط میشه عکس هایی که چاپ کرد رو در همین سایت قرار بدین ممنون میشم.

    دی 22, 1399 در 12:39 ب.ظ
  • ارش پاسخ

    دادند عالی بود

    بهمن 7, 1399 در 10:45 ق.ظ
  • امیرحسین پاسخ

    سلام سفارش هم قبول میکنید

    فروردین 17, 1400 در 3:04 ب.ظ
  • مرد اهنی پاسخ

    من خود مرد اهنی ام خودم از اینا دارم???

    اسفند 2, 1400 در 9:10 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم