ساخت خودرو با صفحه سولار

ماشین‌برقی-انرژی‌خورشیدی-سولار-انرژی‌فسیلی-محیط‌زیست

ساخت خودرو با صفحه سولار

این روزها که موضوع استفاده از انرژی‌های پاک و جایگزین کردن‌ آنها با انرژی‌های فسیلی به یکی از مهمترین مسائل جوامع جهانی تبدیل شده‌است، بسیاری از مبتکران و مخترعین جوان در تلاش هستند وسایلی را بسازند که با بهره‌گیری از انرژی خورشیدی، گام‌های اساسی‌ای را برای حفظ محیط زیست و پاک کردن آن از آلودگی‌ها بردارند.

یکی از مهمترین ایده‌هایی که طی سال‌های گذشته تحقیقات و مطالعات گسترده‌ای را بر روی خود متمرکز ساخته است، ایده اتومبیل‌هایی است که با انرژی خورشیدی کار می‌کنند. خودروهایی که اگرچه نمونه‌هایی از آنها در شهرها تردد می‌کنند، اما کماکان قدرت و توان لازم برای رقابت با خودروهایی که از انرژی‌های فسیلی تغذیه می‌کنند را ندارند. اما بی هیچ شک و تردیدی، آینده را باید از آن این نسل از اتومبیل‌ها دانست. چرا که برای حفظ محیط زیست و حیات بر روی کره زمین راهی جر فراگیرشدن این وسایل نیست.

تارنمای “آکرومارکت” نیز از آنجا که در طول فعالیت خود با آموزش ساخت وسایل و ادوات مختلف، سعی در ادای سهم خود در پاک‌سازی محیط زیست داشته است، یکبار دیگر در بخش آموزشی طراحی شده در سایت، طریقه ساخت وسیله‌ای را آموزش می‌دهد که با بهره‌گیری از صفخات Solar از انرژی خورشیدی تغذیه می‌کند. 

ماشین‌برقی-انرژی‌خورشیدی-سولار-انرژی‌فسیلی-محیط‌زیست

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم