ساخت صفحه بازی ناو جنگی

صفحه‌بازی- تیله-ناوجنگی-کارتن-سرگرمی-کاردستی-رقابت

ساخت صفحه بازی ناو جنگی

این روزها، گستردگی و جذابیت بازی‌های کامپیوتری به قدری وسیع و پردامنه شده‌است که کمتر نوجوانی را می‌توان یافت که متکی به قوه خلاقه‌اش، دست به ابزار برده و یک کاردستی مبتکرانه را خلق کند. تحقیقات و مطالعات علمی که طی سالیان اخیر انجام شده است، همگی بر این حقیقت تاکید دارند که این دست از بازی‌های نوظهور، خلاقیت را در کودکان و نوجوانان به سوی خاموشی سوق می‌دهد.

اگر پیش از این کودکان و نوجوانان با ساختن کاردستی و یا انجام بازی‌های پرتحرک قدیمی، خود را در مرکز ماجرا احساس می‌کردند، امروزه بچه‌ها با نشستن در مقابل کنسول بازی‌های کامپیوتری، بصورت مجازی برداشتی بسیار ضعیف را از واقعیت‌ها، احساس می‌کنند.

اما بازهم می‌توان بچه‌ها را با ترغیب به ساخت کاردستی و اسباب‌بازی‌های دست‌ساز و انجام بازی‌های خلاقانه به تحرک و پویایی واداشت. ساخت اسباب‌بازی‌ها به دست خود نوجوانان، بهترین راه برای بال و پردادن به قوه خیال و خیال‌پردازی آنهاست. صفحه‌های بازی علاوه بر سرگرم کردن بچه‌ها و واداشتن آنها به حرکت کردن، وسیله‌ای کاربردی است که موجب می‌شود با دوستان خود گرد آمده و برای یک هدف عمل کنند.

اگر شما نیز در فکر نمونه‌ای از این بازی‌های خلاقانه هستید، ما برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم. صفحه بازی “ناو جنگی” بهترین نمونه از این دست بازی‌هاست. صفحه‌ای که در کمال خلاقیت و طی یک فرآیند سرگرم‌کننده، طراحی و ساخته می‌شود. تارنمای “آکرومارکت” علاوه بر پیشنهاد ساختن صفحه بازی “ناو جنگی” با بارگذاری یک ویدیو، جزئی‌ترین مراحل ساخت این بازی را آموزش می‌دهد.

صفحه‌بازی- تیله-ناوجنگی-کارتن-سرگرمی-کاردستی-رقابت

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم