ساخت پاوربانک دارای 7 پورت شارژ

ساخت پاوربانک دارای 7 پورت شارژ

ساخت پاوربانک دارای 7 پورت شارژ

با پیشرفت چشمگیر و با سرعت تکنولوژی امروزه گجت‌ها و وسایل الکترونیکی وارد زندگی امروزه‌ی ما شده‌اند که هدف از ساخت آنها راحت‌تر کردن زندگی بشر می‌باشد . همین موضوع گسترش گجت‌ها و لوازم الکترونیکی باعث ایجاد وابستگی روزانه‌ی انسان به این قبیل گجت‌ها گشته است .
موضوعی که دغدغه امروزیه اکثر استفاده کنندگان می‌باشد این موضوع می‌باشد که در هنگام نبود برق چگونه می‌توان این قبیل دستگاه‌ها را شارژ نمود . با گذشت زمان و تکنولوژی های گوناگون نیاز افراد به وسیله‌ای که بتواند در هنگام نبود برق ، گجت‌ها و یا لوازم الکترونیکی آنها را شارژ کند کم کم احساس شد . همین خواست استفاده کنندگان باعث تولید محصولی کاربردی به نام پاوربانک یا همراه شارژ گشت . می‌توان اینگونه بیان کرد که این محصول شارژ می‌شود تا شارژ نماید .

با توجه به اینکه طبق داده‌های جهانی هر فرد بطور میانگین حداقل یک دستگاه الکترونیکی را با خود حمل می‌کند وجود چنین دستگاهی که بدون نیاز به برق ( در لحظه‌ی شارژ کردن) وسیله‌ی الکترونیکی شما را شارژ می‌کند به شدت میان افراد احساس می‌شود .

امروز در تارنمای ساخت و خلاقیت در ساخت کاردستی آکرومارکت سعی بر این داریم تا به شما همراهان همیشگی خود نحوه‌ی ساخت پاوربانک دارای 7 پورت شارژ را در قالب یک ویدئوی آموزشی جذاب ارائه دهیم با ما در این ویدئوی آموزشی جذاب همراه باشید .

ساخت پاوربانک : پاوربانک چیست ؟

می‌توان در توضیح اینکه پاوربانک چه نوع محصولی می‌باشد اینگونه عنوان کرد که پاوربانک نوعی باطری یدکی و یا اضافه است که در صورت تمام شدن باطری دستگاه الکترونیکی شما ، می‌توانید بوسیله‌ی آن دستگاه هوشمند خود را شارژ کنید . پاوربانک دارای یک باطری خاص در محفظه‌ای خاص با مداری خاص برای کنترل جریان برق می‌باشد . این وسیله‌ به شما اجازه می‌دهد تا انرژی‌ای را که قبلا دخیره نموده‌اید در مواقع نیاز از آن انرژی برای شارژ دستگاه الکترونیکی دیگری استفاده کنید .

این آموزش جذاب را از دست ندهید : آموزش ساخت پاور بانک کوچک کلیک کنید

این محصول در ایران با نام‌های گوناگونی نظیر شارژر همراه ، باطری اضافه و باطری یدک نیز شناخته می‌شود . این محصول بعد از مدت کوتاهی که از تولید خود گذشت به سرعت میان مشتریان دستگاه‌های الکترونیکی به محبوبیت رسید و خیال آنها را از نبود پریز برق به هنگام شارژ دستگاه خود راحت کرد . این محصول تقریبا برای هر دستگاهی که از طریق کابل یو‌اس‌بی قابل شارژ باشد ، قابل استفاده می‌باشد .

ساخت پاوربانک : انواع پاوربانک

پاوربانک مخصوص گوشی‌های هوشمند و تبلت – پاوربانک مخصوص لپ‌تاپ – پاوربانک‌های سولار (خورشیدی)

این آموزش جذاب را از دست ندهید : آموزش ساخت پنجره‌ برقی کلیک کنید

ساخت پاوربانک دارای 7 پورت شارژ

لوازم مورد نیاز برای ساخت پاوربانک دارای 7 پورت شارژ

باطری دوازده ولتِ هفت آمپر – کیت یو‌اس‌بی – کیت دارای هفت پورت یو‌اس‌بی – سوئیچ خاموش و روشن – تخته‌ی چوبی – سیم

برای ورود به صفحه‌ی فروشگاه آکرومارکت کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.