ساخت دریل ستونی

آموزش ساخت دریل ستونی بهمراه ویدیوی آموزشی

ساخت دریل ستونی

آموزش ساخت دریل ستونی بهمراه ویدیوی آموزشی : در رابطه با تعریف دریل‌ستونی می‌توان اینطور عنوان نمود که ابزاریست رومیزی یا زمینی که از آن برای ایجاد سوراخ‌های دقیق در چوب و فلزات استفاده می‌گردد .

توجه داشته باشید که دریل‌ستونی در واقع یک ابزار موتوری می‌باشد که برای ایجاد سوراخ بر روی چوب، فلز و پلاستیک طراحی شده است . دریل‌ستونی نیز مشابه یک دریل دستی می‌تواند با توجه به نوع سه نظام خود با مته‌های مختلفی کار کند تا سوراخ‌هایی با قطر متفاوت و متناسب نیاز کاربر ایجاد کند.

در رابطه با نوع عملکرد این محصول نیز می‌توان اینطور عنوان نمود که مکانیزم حرکتی این وسیله‌ی سوراخ‌کاری بر پایه یک مکانیزم چرخشی که به نام اسپیندلیا همان موتور طراحی شده است. بدین شکل که مته بر روی یک سه نظام که در انتهای اسپیندل قرار گرفته است، سوار می‌شود و حرکت آن در راستای عمودی توسط یک دسته دوار یا اهرم و فلکه و … کنترل می‌شود .

امروز در تارنمای آکرومارکت سعی بر این داریم تا با شما همراهان همیشگی خود نحوه‌ی ساخت یک دریل ستونی پر قدرت را در قالب یک ویدیوی آموزشی جذاب به اشتراک بگذاریم . شما می‌توانید با فراهم کردن وسایل مورد نیاز که در قسمت پایین عنوان شده است نسبت به ساخت این کاردستی جذاب اقدام نمایید . با ما در تماشای این ویدیوی آموزشی همراه باشید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت دریل ستونی

موتور 775 ، براکت 775 ، تسمه ، پولی 20 دنده ، پولی 40 دنده ، فنر ، شفت واسط ، سه نظام 10 آچاری ، تبدیل 22 و 26 ، بلبرینگ خطی ، واشر 8 میلی متر ، فلنج کوپلینگ 8 میلی متر ، بوش فلزی 8 میلی متر ، صفحه آلمینیومی ، ساپورت شفت ، تخته چوبی

توجه این آموزش دو مرحله‌ای می‌باشد : ویدیوی اول شامل فرایند ساخت محصول بوده و در ویدیوی دوم محصول ساخته شده را بروزرسانی می‌کنیم ( بطور عامیانه ویدیوی دوم آپگرید ویدیوی اول می‌باشد .

ویدیوی دوم : آپدیت محصول

ویدیوی آموزشی مشابه : برای مشاهده آموزش ساخت گیره زیر دریلی کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • رضا علوی نژاد پاسخ

    آموزش جالب بود

    آذر 9, 1401 در 1:30 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.