ساخت هلی‌کوپتر اسباب‌بازی

ساخت هلی‌کوپتر اسباب‌بازی

سرعت تغییرات در جهان چنان بالاست که که اگر نه صد سال، بلکه به ده سال پیش از این نظر کنیم، جهان را به شکل دیگری خواهیم دید. این تغییرات شامل همه شئون زندگی و مظاهر تمدن بشری می‌شود. بازیچه‌ها و اسباب‌بازی‌ها نیز جزو آن دسته از ساخته‎‌های دست بشر است که طی سال‌ها، دچار تغییر و دگرگونی می‌شود. بگونه‌ای که اگر شما اسباب‌بازی‌های ده سال پیش را نگاه کنید، شاید در مقایسه با نمونه‌های امروزی بازیچه‌ها، ابزار و وسایلی ساده به نظر بیایند.

اما روزگاری را که هم اکنون در آن به سر می‌بریم، عصر دست‌یافته‌های فن‌آوری و تکنولوژی است. حالا دیگر کمتر چیزی را می‌توان در ذهن متصور شد اما به یاری علم و تکنولوژی نتوان نمونه بیرونی آن را طراحی کرد و ساخت. اسباب‌بازی‌های امروزی نه تنها نشانی از آن سادگی نمونه‌های پیشین ندارند، بلکه در از عالم واقع نقل مکان کرده و در فضای مجازی به سرگرم کردن علاقه‌مندان می‌پردازد.

اما از آنجا که یکی از اهداف تارنمای “آکرومارکت” از ابتدا تشویق کودکان و نوجوانان به روی آوردن به فعالیت‌های با نشاط و پرجنب و جوش بوده است، سعی کرده‌ایم در بخش آموزشی به تهیه ویدیوهایی اقدام نماییم که در راستای این هدف قرار بگیرند. از اینرو برای ویدیوی امروز تارنمای “آکرومارکت” شیوه طراحی و ساخت یه هلی‌کوپتر زیبا را با استفاده از بطری پلاستیکی آموزش می‌دهیم.

اسباب‌بازی-هلی‌کوپتر-بطری-پلاستیکی-موتوری

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • مهدی پاسخ

    عالی است درست کردم خوب کار میکنه

    خرداد 11, 1398 در 3:26 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم