ساخت دستگاه بخار سرد

دستگاه بخار سرد

ساخت دستگاه بخار سرد

آموزش ساخت دستگاه بخار سرد بهمراه ویدیوی آموزشی : یکی از وسایلی که برای تامین رطوبت خانه در نقاط گرم و خشک بسیار کاربردی و مفید می‌باشد ، دستگاه‌های بخار آب می‌باشد که نه تنها باعث تنظیم رطوبت فضا بلکه از جهت پزشکی نیز در مواقع سرماخوردگی نیز بسیار مفید می‌باشند .
علاوه بر این‌ها امروزه از این دستگاه در صنایعی نظیر جوجه‌کشی نیز استفاده می‌نمایند . امروزه به منظور تامین رطوبت دستگاه جوجه کشی استفاده از ظرف آب و پمپ آب و پد سلولزی از بخار ساز های التراسونیک و بخار ساز های اتومایزر نیز استفاده می‌شود.

بطور کلی رطوبت در کنار چرخش ، دما ، تهویه چهارمین پارامتر مهم در دستگاه‌های جوجه کشی می‌باشد . وجود رطوبت برای حیات جنین در دوران جوجه کشی (دوره‌ی ستر و دوره‌ی هچر ) بسیار ضروری است. در طی دوره‌ی جوجه کشی تخم ها بر اثر گرمای محیط ، بخش زیادی از رطوبت خود را از دست می‌دهند، اگر این رطوبت از دست رفته توسط ماشین جوجه کشی جبران نشود، تخم‌ها به سرعت آب خود را از دست می‌دهند و جنین داخل تخم، در آستانه ی مرگ قرار می‌گیرد.

امروز در تارنمای ساخت و خلاقیت در ساخت آکرومارکت سعی بر این داریم تا به شما همراهان همیشگی خود نحوه ساخت یک دستگاه بخار سرد را در قالب یک ویدئوی آموزشی ارائه دهیم . با ما در تماشای این آموزش کاربردی همراه باشید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت دستگاه بخار سرد :

ماژول بخار سرد ( بخار ساز ) ، ظرف پلاستیکی ، فن 12 ولت ، لوله پلیکا

آموزش پیشنهادی : برای مشاهده آموزش ساخت ربات زمین شوی کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.