ساخت اره دستی دو تیغه

ساخت اره دستی دو تیغه

ساخت اره دستی دو تیغه

ساخت اره دستی دو تیغه بهمراه ویدیوی آموزشی : بطور کلی اره‌های دستی از اولین و ساده ترین ابزار به کار رفته توسط بشر برای برش انواع مختلف چوب بوده است. این ابزار ساده و کاربردی امروزه نیز کاربرد فراوانی در کارگاه‌های غیر صنعتی و کارگاه‌های صنایع دستی دارد .
جالب است بدانید اره دستی در ابعاد و مدل‌های مختلفی جهت مصارف گوناگون تولید می‌شود و حتی از لحاظ سایز، تعداد دندانه، مدل دستگیره و تیغه با یکدیگر متفاوت می‌باشند. بطور مثال می‌توان به اره دستی‌هایی نظیر اره دستی نجاری ، اره دم روباهی ، اره پشت دار ، اره باغبانی ، کمان اره و … اشاره نمود .

در ویدیوی امروز نیز با ایده گرفتن از شکل و فرم اولیه‌ی اره و تغییراتی ملموس جهت تسریع در عملیات برش زدن ، وسیله‌ای تحت عنوان اره دستی دو تیغه ساخته می‌شود . شما می‌توانید با تماشای ویدیوی آموزشی در قسمت پایین و فراهم کردن وسایل مورد نیاز که در قسمت پایین نام برده شده اند نسبت به ساخت این وسیله‌ی کاربردی اقدام نمایید .

امروز در تارنمای ساخت و خلاقیت در ساخت آکرومارکت سعی بر این داریم تا با شما همراهان همیشگی خود نحوه ساخت یک اره دستی با قابلیت دو طرف تیغه را در قالب یک ویدئوی آموزشی به اشتراک بگذاریم . با ما در تماشای این آموزش کاربردی همراه باشید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت اره دستی دو تیغه :

تیغه اره دستی ، لوله فلزی ، فنر ، پیچ و مهره

آموزش پیشنهادی : برای مشاهده آموزش ساخت اره عمودبر کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم