ساخت کمپرسور باد

کمپرسور هوا - آموزش - ساخت پیستون

ساخت کمپرسور باد

ساخت کمپرسور هوا
اگر شما نیز جزو آن دسته کسانی هستید که به امور صنعتی و تمامی ابزار و آلات مربوط به آن علاقه‌مند هستند، بی‌تردید در حوزه علاقه‌مندی‌های‌تان ساخت ابزار و وسایل صنعتی در مقیاس و اشل کوچک همچون یک ماکت بعنوان ساخت ایده‌های‌تان، نهادینه شده است. به عنوان مثال بسیاری از ما که رویای پرواز را در سر می‌پرورانیم، فارغ از ایجاد شدن فرصت تحقق این رویا به لطف رشد علم و فناوری روز، طراحی و ساخت ماکت یک هواپیما که توانایی پرواز را در خود دارد، چیزی است نزدیک به واقع شدن رویاهای‌ دراز و دیرینه‌مان. حال که در خود توانایی ساخت انواع ماکت‌ها را در حالت‌ها و اندازه‌ها مختلف می‌بینیم، بهتر است حوزه علاقه‌مندی و توانایی‌مان را تا حوزه ابزار و آلات صنعتی بسط و گسترش دهیم.

با ورود کمپرسورها به حوزه صنعت، گویی غولی عظیم و قدرتمند پا به درون کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدی نهاده است. با وجود چنین امکانی، صنعت به چنان قدرتی دست یافت که در کمترین زمان ممکن، بیشترین تولید را روانه بازار نمود. اما این کمپرسورها همچون دیگر نظایر صنعتی خود، از تنوع ویژه‌ای برخوردار هستند. چرا که در یک سمت ماجرا کمپرسورهایی وجود دارند که از سیالات برای تولید نیرو و انرژی مورد نظر بهره می‌گیرند و در سمت دیگر دسته‌ای هستند که هوا را جایگزین سیالات کرده‌اند.

کمپرسور هوا - آموزش - ساخت پیستون
ما در تارنمای آکرومارکت و در بخش آموزشی آن، پیش از این طریقه ساخت نمونه‌هایی از کمپرسورها را آموزش داده‌ایم که سیالات را برای تکمیل فرآیند تولید نیرو و انرژی خود به کار می‌گیرند. حال در پست آموزشی امروز، ویدیویی بارگذاری کرده‌ایم که در آن شیوه ساخت کمپرسور هوا را آموزش می‌دهد. شما با ساخت ماکت چنین کمپرسوری می‌توانید فرآیند تولید نیرو را به شکلی کاملا عینی و علمی مشاهده کرده و به دیگران نیز نمایش و آموزش دهید. علاوه بر این با تماشای ویدیوی بارگذاری شده به این نکته نیز پی خواهید برد که وسایل مورد نیاز برای ساخت این ماکت به قدری ساده و سهل است که می‌توانید از گزینه‌های موجود در اطراف‌تان نیز بهره بگیرید. پس، ابتدا تماشای ویدیو سپس دست به کار شدن و ساخت یک ماکت شگفت‌انگیز.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم