اره عمود بر بسازیم

اره عمود بر بسازیم

اره عمود بر بسازیم

اره عمود بر بسازیم : در رابطه با اهمیت اره عمود بر یا همان اره چکشی ( به دلیل نوع حرکت تیغه با نام اره چکشی نیز شناخته می‌شود ) می‌توان اینطور عنوان نمود که یکی از ابزار و دستگاه‌هایی می‌باشد که وجودش در هر کارگاه نجاری و یا کارگاه‌های شخصی جهت کار با چوب واجب و ضروری می‌باشد .

در واقع اره‌های عمود بر را بر اساس کاربرد و نحوه برش آن به دو دسته تقسیم نمود : دسته اول دارای دنده‌های درشت که بسیار مناسب جهت برش زدن چوب می‌باشد و دسته‌ی دوم مجهز به دندانه‌های ریز جهت برش زدن اجسامی سخت‌تر از چوب ( نظیر انواع صفحات فلزی ، پلکسی و … ) می‌باشد .

در رابطه با نحوه کارکرد با این دستگاه نیز عموما نقشه برش از قبل تهیه می‌شود و بر روی صفحه‌ی چوبی و یا هر صفحه‌ای که قرار است برش خرده شود قرار می‌گیرد و سپس با دنبال کردن الگوی طراحی شده شروع به برش زدن صفحه می‌کنیم .

یکی از قوانین در زمینه و امر برش کاری با این دستگاه این می‌باشد که باید توجه داشت هر چقدر جنس متریالی که در حال برش زدن آن هستیم سخت‌تر باشد ، سرعت دستگاه جهت برش زدن نیز باید پایین‌تر باشد . بطور کلی سرعت دستگاه باید متناسب با جنس قطعه‌ای که قصد داریم آن را برش بزنیم هماهنگ باشد .

امروز در تارنمای ساخت و خلاقیت در ساخت کاردستی آکرومارکت سعی بر این داریم تا به شما همراهان همیشگی خود نحوه ساخت و چگونگی ساخت اره عمود بر بسازیم را در قالب یک ویدئوی آموزشی ارائه دهیم . با ما در تماشای این ویدئوی آموزشی جذاب همراه باشید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت اره عمود بر

موتور 775 ، چوب ، استپر موتور ، ورق آلمینیومی ، پولی 16 دنده ، پولی 40 دنده ، تیغ اره ، تسمه تایمینگ ، ترمینال ، فنر ، پیچ و مهره ، منبع تغذیه ، کنترلر دور موتور

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (8)

  • شاهر پاسخ

    سلام، عزیزان اینارو می‌فروشید، مثلا میشه یکی از این آره ها سفارش داد؟

    بهمن 21, 1399 در 8:22 ب.ظ
    • آکرومارکت پاسخ

      سلام خیر دوست عزیز محصولاتی که میفروشیم داخل فروشگاهمون هست

      بهمن 21, 1399 در 11:17 ب.ظ
  • heydarpouramir24 پاسخ

    سلام وسایل موردنیاز برای ساختشو دارید؟

    فروردین 12, 1400 در 8:33 ب.ظ
  • حسین پاسخ

    Daniele Tartaglia

    اردیبهشت 28, 1400 در 10:50 ب.ظ
  • اسفندیار گفتاری پاسخ

    درود بر شما، خیلی آموزنده، لطف کردید ولی مبحث اره عمودبر بود و ویدیوی مته تیز کن. لطف کنید ویدیوی اره عمود بررا هم ارایه بفرمایید.

    آبان 4, 1401 در 8:35 ب.ظ
  • اسفندیار گفتاری پاسخ

    درود بر شما، خیلی آموزنده، لطف کردید ولی مبحث اره عمودبر بود و ویدیوی مته تیز کن. لطف کنید ویدیوی اره عمود بررا هم ارایه بفرمایید.
    اونجا مبحث محل نگاهداری مجلات بود.

    آبان 4, 1401 در 8:37 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.