اره دیسکی رومیزی بسازید

اره دیسکی رومیزی بسازید

اره دیسکی رومیزی بسازید

اره دیسکی رومیزی با قابلیت تعویض تیغه بسازید : یکی از ابزارهای کاربردی که به وضوح رد پای آن را در صنایع کار با چوب و نجاری می‌بینیم ، اره دیسکی می‌باشد . این ابزار برش در ابعاد مختلف بر اساس نیاز مشتری در بازار امروز وجود دارد . همانطور که نام این ابزار نشان می‌دهد وظیفه آن نیز مانند نامش ، برای برش چوب و انواع ورق‌های چوبی و ام دی اف را بر عهده دارد .
اگر شما هم به کارهای مختلف چوبی و نجاری علاقه مندید و برای خود یک کارگاه خانگی جمع و جور دارید حتما به یک اره دیسکی رو میزی نیاز خواهید داشت .

امروز در تارنمای خلاقیت در ساخت آکرومارکت سعی بر این داریم تا به شما همراهان همیشگی خود نحوه‌ی ساخت یک اره دیسکی رومیزی با قابلیت تعویض تیغه را در قالب یک ویدئوی آموزشی ارائه دهیم . با ما در این ویدئوی آموزشی همراه باشید .

اره دیسکی رومیزی بسازید

این آموزش جذاب را از دست ندهید : مته تیزکن رومیزی بسازید

اما امروز در آکرومارکت سعی بر این داریم تا با نشان دادن یک فیلم آموزشی از نحوه‌ی ساخت یک اره دیسکی رو میزی با قابلیت تعویض تیغ اره‌ای و همچنین با در نظر گرفتن حداقل هزینه شما را به ساخت یک وسیله و ابزار کارآمد ترغیب کنیم .حتما می‌دانید که خرید یک اره دیسکی از بازار امروزی چقدر هزینه بر هست . شما به راحتی با تماشای این ویدئو و تهیه‌ی وسایل مورد نیاز آن و از همه مهمتر با خلاقیت فردی خود یک اره دیسکی جمع و جور اما کارآمد در منزل خود بسازید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت اره دیسکی رومیزی با قابلیت تعویض تیغه

موتور 550 ، براکت موتور 550 ، پولی ، تسمه تایمینگ ، وارنیش حرارتی ، تخته چوبی ، ماژول کنترلر دور موتور ، کوپلینگ 5 میلی متر ، اره دیسکی ، CBN ، بلبرینگ ، شفت ، جک مادگی آداپتور ، ست کامل تبدیل دریل و آرمیچر به فرز
همچنین شما می‌توانید با خرید مجموعه کامل ساخت اره دیسکی رومیزی از فروشگاه آکرومارکت کلیه وسایل استفاده شده در ویدئوی آموزشی را با تخفیف ویژه خریداری نمایید .

برای ورود به صفحه‌ی فروشگاه آکرومارکت کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (6)

  • habib113709 پاسخ

    سلام برای روشن کردن آن نیاز به چه باطری است ؟
    آداپتور آن چند ولت است ؟

    بهمن 13, 1398 در 7:10 ب.ظ
  • habib113709 پاسخ

    چه چیزی سر راهش قرار بدهم که مستقیم به برق ۲۲۰ وسلش کنم ؟

    بهمن 13, 1398 در 7:45 ب.ظ
  • habib113709 پاسخ

    وسایل درست کردن این اره دیسکی را موجود کنید ؟

    بهمن 13, 1398 در 8:14 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.