ساخت جعبه جواهر

ساخت جعبه جواهر

ساخت جعبه جواهر :جواهرات از جمله سنگ هایی هستند که نیاکان و اجداد ما به آن علاقه فراوانی داشتند. در گذشته مردم ایران زمین به زرگری و جواهر سازی علاقه بسیاری داشتند . از فلزات ،زیورآلاتی زیبا و گرانبها می ساختند. فلزات و سنگ های قیمتی در دستان ماهر جواهرساز به شکل زیبایی جلوه گر شده و در زیورآلات شخصی به کار گرفته می شود.
شاید اهمیت طلا و جواهرات از آن روزی شروع شده باشد که عاشقی، در پی یافتن راه و طریقی برای ابراز احساسات عاشقانه به معشوق خود، سنگ درخشانی که چشم را تحت تاثیر درخشش خود قرار می داد در کف رودخانه یا در دل کوه یافته بود و به قصد دل ربایی به معشوق داده و توجه معشوق را به هدیه خود جلب کرده و راه ابراز دلدادگی خود را با هدیه دادن سنگی زینتی یافته بود ، برگردد .
با توجه به قیمت بالای جواهرات و علاقه وافر ایرانیان به زیور آلات گران بها نظیر طلا و غیره نگهداری صحیح این جواهرات گران بها تاثیر به سزایی در سلامت جواهرات دارد . یکی از مراحل نگهداری جواهرات جعبه جواهرات می باشد . با این پست قصد داریم با بهره گیری از هنر صنایع دستی و دست سازه ها کمکی کنیم تا شما از لوازم های معمول کنار خود ، برای جواهرات خود با توجه به سلیقه ی شخصی و زیبایی شناختی خود جعبه جواهرات زیبایی بسازید و از هنر به خرج داده خود نهایت لذت را بهره مند شوید .
حتما دیده اید که بعضی از جواهرات فقط مختص مهمانی ها و ضیافت ها می باشد و در زندگی روزمره توسط شخص استفاده نمی گردد .جواهراتی که آنقدر گران هستند که باید در جایی مطمئن همانند جعبه جواهرات نگهداری شوند تا روز موعود که می خواهید از آنها در مهمانی ها و ضیافت ها استفاده کنید .

در این قسمت از سری پست های آموزشی سایت صنایع دستی و دست سازه های آکرومارکت قصد داریم به آموزش ساخت جعبه جواهر که به عنوان جای سکه و پول خرد نیز میتوان از آن استفاده کرد بپردازیم.

نکته : در ساخت این جعبه از پارچه های طرح دار و طلق پلاستیکی استفاده میشود.

%d8%b5%d9%86%d8%a7%db%8c%d8%b9-%d8%af%d8%b3%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%b3%d8%aa%db%8c-%d8%ac%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%87%d8%b1

آموزش

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم