آموزش ساخت صفحه بازی

آموزش ساخت صفحه بازی

یکی از مهمترین ویژگی‌های دنیای مدرن کنونی که ما در آن زندگی می‌کنیم، در دسترس بودن متنوع‌ترین ابزار و ادوات مورد نیاز ماست. بگونه‌ای که برای انجام هرگونه فعالیتی وسیله مشخص و معینی را می‌بایست در اختیار داشت. اما همگی می‌دانیم که در گذشته جنین امکانی برای گذشتگان ما وجود نداشته است. به همین دلیل آنها خود دست بکار می‌شده و هرآنچه از ابزار و وسایل که نیاز داشته اند، از ساده‌ترین تا پیچیده‌ترین نمونه را با دستان هنرمندشان می‌ساخته‌اند. جالب است که بدانیم برای سرگرم ساختن بچه‌ها و کودکان نیز، خود دست بکار شده و وسایلی می‌ساخته‌اند که در عین سادگی، شادی بی‌حد و حصری را برای آنها فراهم می‌کرده‌است. اسباب بازی‌هایی که بخش بزرگی از جهان کودکی ما را ساخته و خاطرات زیادی را برای ما ساخته‌اند.

حال شما هم می‌توانید با استفاده از قوه خلاقه‌تان و مقداری مقوا وسیله‌ای بسازید که ساعت‌ها کودکان‌تان را سرگرم کند. مهمتر اینکه با ساختن “صفحه بازی لابیرنت و تیله” شما می‌توانید یکی از محبوب‌ترین بازی‌های فضای مجازی را به یک صفحه مقوایی منتقل کرده و لذت یک بازی سرگرم کننده در فضای واقعی را به فرزندتان هدیه کنید.

آموزش ساخت صفحه بازی

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم