آموزش ساخت دستگاه مکنده

آموزش ساخت دستگاه مکنده (جاروبرقی )

آموزش ساخت دستگاه مکنده

آموزش ساخت دستگاه مکنده بهمراه ویدیوی آموزشی : چنانچه شما نیز در کارگاه خود با گرد و خاک ، پلیسه ، خاک اره چوب و … سرو کار دارید وجود و نیاز یک تمیز کننده نظیر جاروبرقی را به خوبی درک می نمایید . در واقع جارو شارژی یا مکنده یکی از لوازم مهم در منزل و کارگاه می‌باشد که در بسیاری از مواقع موجب افزایش سرعت در کارها نیز می‌شود.

در ویدیوی آموزشی امروز سعی بر این داریم تا روند ساخت یک مکنده قدرتمند را با حداقل وسایل از لحاظ قیمتی را به شما همراهان همیشگی خود نشان دهیم تا شما عزیزان با تهیه وسایل مورد نیاز نسبت به ساخت این کاردستی کاربردی و جذاب اقدام نمایید .

امروز در تارنمای آکرومارکت سعی بر این داریم تا با شما همراهان همیشگی خود نحوه‌ی ساخت یک دستگاه مکنده پر قدرت را در قالب یک ویدیوی آموزشی جذاب به اشتراک بگذاریم . شما می‌توانید با فراهم کردن وسایل مورد نیاز که در قسمت پایین عنوان شده است نسبت به ساخت این کاردستی جذاب اقدام نمایید . با ما در تماشای این ویدیوی آموزشی همراه باشید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت دستگاه مکنده

لوله پلیکا ، ورق آلمینیوم ، موتور 775 ، مبدل اره دیسکی به آرمیچر ، تغذیه 12 ولت 10 آمپر ، کلید خاموش و روشن

ویدیوی آموزشی مشابه : برای مشاهده آموزش ساخت جاروبرقی با کارتن کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (2)

  • مسعود آفاق پاسخ

    بادرود وعرض تبریک برای هنر خوبی ک دارید:سوالی داشتم ک اگر بخواهم مکنده ای درست کنم ک زباله آن بجای رفتن درمخزن زباله ازخروجی دیگری بیرون بریزدیعنی ورودی مثلا شن باشدوازطرف خروجی ب بیرون تخلیه شوداگرراهنمایی فرمائید ممنون می شوم باآرزوی سلامتی وموفقیت باپوزش فراوان ازشما

    آذر 23, 1402 در 8:37 ب.ظ
    • آکرومارکت پاسخ

      با سلام و احترام و سپاس از شما دوست گرامی لطفا به واتساپ یا تلگرام این مجموعه پیام بدید تا رهنمایی های لازم رو انجام بدند
      09212740521

      آذر 30, 1402 در 3:03 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.