آموزش ساخت جرثقیل

آموزش ساخت جرثقیل اسباب بازی کاردستی

آموزش ساخت جرثقیل

آموزش ساخت جرثقیل اسباب بازی : قبل از شروع به ساخت هر نوع کاردستی‌ای لازم است که اطلاعات اولیه از آن وسیله‌ای که قصد داریم بسازیم ، را گردآوری کنیم و با نحوه کارکرد و عملکرد جز به جز عناصر آن آشنا شویم . بنابراین بیاید ابتدا با موضوعات پایه آموزش امروز آشنا شویم و بعد به سراغ نحوه ساخت محتوای آموزشی امروز برویم .
جرثقیل چیست ؟ از چه اجزایی ساخته شده است ؟ کارکرد آن چیست ؟ در چه مکان‌هایی نیاز به استفاده از آن داریم ؟ اینها سوالاتی است که قبل از ساخت یک کاردستی ابتدا باید به آنها واقف شد و با علم به نحوه کارکرد و عملکرد موضوع مورد نظر به سراغ ساخت نمونه‌ی کوچک شده آن و یا همان کاردستی رفت .

در تعریف جرثقیل می‌توان اینطور عنوان نمود که در واقع یک نوع ماشین ، دکل یا سازه مرتفعی می‌باشد که توسط طناب و قرقره‌هایی که به آن متصل می‌شود برای بالا کشیدن یا پایین آوردن اشیا از آن استفاده می‌گردد .
در واقع می‌توان گفت که این دستگاه با استفاده یک یا چند ماشین ساده برای فراهم کردن و یا ایجاد مزیت مکانیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در نتیجه حرکت بارهایی که فراتر از توانایی طبیعی یک انسان می‌باشد را به نحو احسنت انجام می‌دهد . این وسیله معمولا در صنعت حمل و نقل برای بارگیری و تخلیه یا برای حرکت اجسام بکار می‌رود.

لوازم مورد نیاز برای ساخت کاردستی جرثقیل

چوب یا ورق چوبی ، سیخ چوبی کباب ، درب نوشابه ، موتور گیربوکس دار ، پیچ ، لوله پلاستیکی ، چسب حرارتی ، تایرپ ، گیره جاسوئیچی ، زنچیر ، جاباطری قلمی چهارتایی ، باطری قلمی ، کلید کشویی ، ریموت کنترلر

امروز در تارنمای مجموعه آکرومارکت سعی داریم تا به شما همراهان همیشگی خود نحوه‌ی ساخت یک جرثقیل کاردستی را در قالب یک ویدئوی آموزشی ارائه دهیم . با ما در تماشای این ویدئوی آموزشی همراه باشید .

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.