ساخت چراغ آویز (2)

روشنایی-چراغ‌آویز-لامپ-مقوایی-اطاق‌خواب

ساخت چراغ آویز (2)

یکی از مهمترین وسایلی که در هر خانه‌ای می‌توان سراغی از آن گرفت، چراغ‌ها و روشنی‌هاست. روشنی‌ هر خانه‌ای در شب با وجود چراغ‌های آویزان از سقف و چسبیده به دیوارهاست که ممکن می‌شود. بی‌وجود آنها، تاریکی شب‌های غیرقابل تحمل است.

امروزه در بازار ابزار و ادوات برقی و الکتریکی، می‌توان انواع و اقسام لامپ‌ها روشنی‌ها را پیدا کرد. اما هر کدام از این روشنایی‌ها از چنان قیمتی برخوردارند که در اکثر موارد ما را از خریدشان منصرف کرده و به استفاده از لامپ‌ها و روشنی‌های معمولی و ارزان‌قیمت راضی می‌کند.

اما می‌شود با صرف کمترین هزینه و حتی استفاده از ابزار و وسایل موجود در اطراف‌مان، یک روشنایی زیبا متناسب با ذوق و سلیقه شخصی خود ساخت. کافی است که تنها کمی ذوق وسلیقه به خرج دهیم. پس اگر مشتاق ساخت یک روشنایی و یا آویز زیبا برای اطاق خواب‌تان هستید، کافی است ویدیوی آموزشی امروز ما را تماشا کنید. تارنمای “آکرومارکت” در ادامه مطالب آموزشی خود، برای پست آموزشی امروز، شیوه ساخت یک روشنایی زیبا (چراغ‌آویز)را با استفاده از مقداری کاغذ و تعدادی لیوان یکبار مصرف آموزش می‌دهد.

روشنایی-چراغ‌آویز-لامپ-مقوایی-اطاق‌خواب

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم