ساخت قایق دوموتوره با کنترل از راه دور

ساخت قایق دوموتوره با کنترل از راه دور-اسباب‌بازی-بازیچه- بازی‌های آبی-شناور

ساخت قایق دوموتوره با کنترل از راه دور

پیش از این اسباب‌بازی‌هایی که مورد استفاده بچه‌ها قرار می‌گرفت و آنها را برای ساعت‌ها سرگرم می‌کرد، ابزاری ساده اما کاربردی بودند. شاید کودکان و نوجوانان در گذشته خلاقانه‌تر عمل می‌کردند و برای سرگرم کردن خود دست به ابتکار زده و وسیله‌ای را تحت عنوان اسباب‌بازی برای خود می‌ساختند. اسباب‌بازی‌هایی که گهگاه از چند تکه چوب تشکیل می‌شد. به مرور زمان، با رشد صنعت و پیشرفت فناوری، اسباب‌بازی‌ها نیز همچون سایر ابزار و وسایل، شکل پیچیده‌تری به خود گرفته و هیجان‌انگیزتر شدند. تا اینکه به نقطه‌ای رسیدیم که بازیچه‌ها نیز با برخورداری از انرژی الکتریسته، شکل متعالی‌تر و کامل‌تری از اسباب‌بازی را ارائه کردند. بگونه‌ای که این روزها شاهد اسباب‌بازی‌هایی هستیم که در نهایت شباهت به وسایلی هستند که از آنها برای ساخت اسباب‌بازی‌ها الگوبرداری شد. تفنگ‌هایی که گویی شلیک می‌کنند، قطارهایی که بطور خودکار حرکت می‌کنند و در نهایت آدمک‌هایی که بصورت اتوماتیک گام برمی‌دارند و حرکت می‌کنند. نمونه‌ای از این دست بازیچه‌ها، ساخت قایق دوموتوره با کنترل از راه دور است.

کودکان بویژه نوجوانان علاقه وافری به اسباب‌بازی‌های کنترلی دارند. آنها با در دست گرفتن کنترل و هدایت یک وسیله بازی، گویی قدرت خود را بر چیزی اعمال و انرژی‌شان را تخلیه می‌کنند. از اینرو، بیشتر اسباب‌بازی‌هایی که این روزها ساخته شده و از جانب بچه‌ها مورد استقبال قرار می‌گیرند، اسباب‌بازی‌هایی هستند که می‌توان آنها را به وسیله امواج رادیویی کنترل و هدایت نمود. به همین دلیل ساخت قایق دوموتوره با کنترل از راه دور گزینه‌ای که برای سرگرم کردن نوجوانان علاقه‌مند به بازی‌های آبی پیشنهاد می‌شود.

پیش از این نیز در بخش آموزشی تارنمای آکرومارکت طریقه ساخت طیف وسیعی از اسباب‌بازی‌ها را آموزش داده‌ایم. اسباب‌بازی‌هایی که گاه ساختاری ساده دارند، گاه از سیستمی نسبتا پیچیده و دقیق برخوردار می‌شوند. حال برای پست آموزشی امروز تارنمای آکرومارکت در نظر داریم شیوه ساخت قایق دوموتوره با کنترل از راه دور را به عنوان یک اسباب‌بازی هیجان انگیز آموزش دهیم. بازیچه‌ای که از ساده‌ترین ابزار برخوردار است و تنها مجهز به یک گیرنده و فرستند رادیویی مجهز می‌باشد.

ساخت قایق دوموتوره با کنترل از راه دور-اسباب‌بازی-بازیچه-بازی‌های آبی-شناور

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (6)

  • آروین پاسخ

    عالی بود

    آبان 11, 1397 در 9:41 ق.ظ
  • محند پاسخ

    از کجا لوازمشو گیر بیارم لوله هاش و فرستنده گیرنده اش رو

    شهریور 11, 1398 در 5:33 ق.ظ
    • آکرومارکت پاسخ

      سلام دوست عزیز همه آموزش ها به دلایلی که میدونید وسایلش موجود نیست متاسفانه ، میتونید با خلاقیت خودتون به شکل دیگه ای بسازیدش

      شهریور 12, 1398 در 2:24 ق.ظ
  • فلاح پاسخ

    با عرض سلام و تشکر از بابت مطالب اموزشی عالیتون

    ممنون میشم راهنمایی فرمایین که اون ماده سفید رنگی که موتورو باهاش اب بندی کرد دقیقا چیه اسمش؟
    و اینکه برای ساخت این قایق چه موتوری با چه دوری بهینه هست؟

    تیر 22, 1399 در 1:39 ب.ظ
  • مهداد ازلی پاسخ

    مهداد
    درود بر شما . لطفا مشخصات فنی موتورهای استفاده شده را نظر دور و وات اگر ممکن است ذکر فرمایید.ایا میتوان از موتور ضبطهای قدیمی استفاده کرد؟از نظر قدرت؟ متشکرم . بسیار عالی و مبتکرانه بود .

    مهر 28, 1399 در 8:51 ب.ظ
  • سید مصطفی موسوی پاسخ

    میشه اسم چسب هایی که استفاده میکنه رو بفرمایید لطفا؟
    عالی بود و ممنون از سایت خوبتون.

    بهمن 2, 1399 در 3:13 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم