ساخت عینک واقعیت مجازی (Virtual Reality)

واقعیت‌مجازی-عینک-هدست-عینک واقعیت مجازی-عدسی-بطری پلاستیکی

ساخت عینک واقعیت مجازی (Virtual Reality)

گویی روند پیشروی به سوی جهان مجازی در ساحت‌های گوناگون، هر روزه علاوه بر شتاب فزاینده‌اش، در سطح گسترده‌ای ادامه پیدا می‌کند. نمونه بارز این ماجرا در سینما به شکل حیرت‌انگیزی در حال انجام است. بگونه‌ای که علاقه‌مندان سینما، هر روزه شاهد اکران فیلم‌هایی هستند که به شکل ملموس‌تری آنها را درگیر واقعیت مجازی می‌کنند. گاهی پیش می‌آید که در سینما، شما خود را بطن حادثه و درگیر با وقایع موجود در اثر سینمایی، مشاهده می‌کنید.

واقعیت مجازی یک تکنولوژی و فناوری نوین است که به کاربر امکان می‌دهد تا با یک محیط شبیه‌سازی رایانه‌ای تعامل داشته باشد. بیشتر محیط‌های واقعیت مجازی تجهیزاتی برای تعامل تصویری انسان با رایانه هستند اما گروه محدودی نیز دارای حسگرهایی صوتی یا لمسی برای تعامل با کاربر هستند.

این روزها در بازار وسایل الکترونیکی، شما با نمونه‌هایی کاملا پیشرفته از عینک‌های واقعیت مجازی (VR) روبرو می‌شوید که شما را درنهایت وضوح و کیفیت به جهان مجازی فرا می‌خواند. اما در این میان نیز، همچون سایر زمینه‌ها به شرط شکوفایی قوه خلاقه، می‌توان دست به ابتکار زد و این عینک را با ساده‌ترین وسایل در دسترس طراحی کرد و ساخت. تنها کافی‌است، اپلیکیشن مربوط به این تکنولوژی را بر روی گوشی تلفن هوشمند خود نصب کرده و مقدمات ورود به دنیای واقعیت مجازی را فراهم کنید.

تارنمای “آکرومارکت” در بخش آموزشی امروز خود، ویدیویی را بارگذاری کرده است که در آن شیوه ساخت یک دستگاه دوربین VR را با استفاده از ساده‌ترین وسایل آموزش دهد. عینکی که با قرار گرفتن گوشی هوشمند مجهز به اپلیکیشن ویژه این کار در آن، شما را به دنیای شگفت‌انگیز مجازات، پرتاب می‌کند.

پی‌نوشت: شما می‌توانید از طریق این لینک به نقشه ساخت بدنه مقوایی این عینک، دسترسی پیدا کنید.

واقعیت‌مجازی-عینک-هدست-عینک واقعیت مجازی-عدسی-بطری پلاستیکی

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم