آموزش ساخت بازی اعصاب سنج

آموزش ساخت بازی اعصاب سنج

آموزش ساخت بازی اعصاب سنج

آموزش ساخت بازی اعصاب سنج بهمراه ویدیو آموزشی : این دستگاه سرگرمی جذاب چنانچه از متولدین دهه 60 یا 70 باشید در واقع همان بازی است که هوشیار و بیدار در تلوزیون با آن برای بچه‌ها مسابقه برگزار می‌کردند . و می‌توان گفت که یکی از پر طرفدارترین کاردستی‌های آن زمان به دلیل نبود پک کامل این وسیله سرگرمی در بازار ، همین وسیله بود و علاقه@مندان به این سرگرمی باید خودشان نسبت به ساخت این وسیله اقدام می‌کردند .

بر خلاف ظاهر ساده‌ی این بازی یکی از سرگرمی‌هایی می‌باشد که نیاز به دقت و تمرکز بسیار زیادی در حین انجام آن می‌باشد که به خودی خود این سرگرمی باعث افزایش دقت و تمرکز کودک در حین بازی می‌گردد . نحوه اجرای بازی به این شکل است که یک حلقه فلزی را باید جوری اطراف یک مدار فلزی حرکت دهید که هیچ اتصالی بین حلقه و مدار به وجود نیاید و چنانچه اتصال بین حلقه فلزی و مدار فلزی به وجود آید دستگاه بوق می‌زند و این بوق به منزله‌ی شکست شرکت کننده بازی می‌باشد .

امیدواریم با ساخت این وسیله‌ی آموزشی و سرگرمی نوستالژیک شما بزرگسالان عزیز را به دوران خوش کودکی خود برده و عزیزان کودک و نوجوانی که نسبت به ساخت این بازی جذاب اقدام می‌نمایند نهایت لذت را از این بازی جذاب و سرگرم کننده ببرند .

امروز در تارنمای آکرومارکت سعی بر این داریم تا با شما همراهان همیشگی خود نحوه‌ی ساخت یک بازی اعصاب سنج در قالب یک ویدیوی آموزشی جذاب به اشتراک بگذاریم . با ما در تماشای این ویدیوی آموزشی همراه باشید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت بازی اعصاب سنج :

جعبه یا کیس پلاستیکی ، سه نظام کوچک ، سوکت 5.5 دی سی ، سوکت موزی ، کلید قطع و وصل ، بوق 12 ولت ، تخته چوبی ، سیم مسی ، تغذیه 12 ولت 5 آمپر ، نحوه‌ی ساخت ماژول نیز در ویدیو آموزش داده شده است

ویدیوی آموزشی پیشنهادی : برای مشاهده آموزش ساخت دستگاه اعصاب سنج کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.