پریز برق آویز بسازید

پریز برق آویز بسازید

پریز برق آویز بسازید

پریز برق آویز بسازید : در تعریف پریزهای برق می‌توان اینطور عنوان کرد که دستگاه‌هایی می‌باشند که بواسطه‌ی آنها ، دستگاه‌هایی که نیاز به برق دارند و یا با برق کار می‌کنند به منبع تغذیه جریان متناوب اصلی در یک ساختمان متصل می‌شوند .
این پریزهای برق در بازار امروزی به شکل‌های متنوع و متغیری تولید و طراحی می‌شوند که هر کدام بر اساس هدف و نیاز مشتری تفاوت‌هایی با دیگری دارند . وقتی صحبت از پریز برق می‌شود ، منظور تمامی پریزهایی می‌باشد که در یک واحد مسکونی نصب می شوند، حالا می خواهند این پریزها دیواری باشند و یا حتی آویز ، وظیفه‌ی آنها همان چیزی است که در قسمت بالا عنوان کردیم .
خلاقیت همواره عنصر اصلی پیشرفت انسان بوده و هست ، ممکن است نمونه‌های مشابه با این کاردستی را در بازار ببینید و از خود سوال کنید که تا وقتی در بازار این وسیله موجود می‌باشد ، چرا به خودمان زحمت بدهیم و آنرا بسازیم ؟ جواب کوتاه و واضح است اگر همه‌ی سازنده‌ها این طرز فکر را دشتند هیچ چیز جدیدی ساخته و یا ابدا نمی‌شد . آدمی در دل کار است که ایده‌های جدید و نو به ذهنش می‌رسد .

امروز در تارنمای ساخت و خلاقیت در ساخت گروه آکرومارکت سعی بر این داریم تا به شما همراهان همیشگی خود نحوه‌ی ساخت یک پریز برق آویزان در قالب یک ویدئوی آموزشی جذاب ارائه دهیم . با ما در این ویدئوی آموزشی همراه باشید .

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که به هنگام دراز کشیدن بر روی تخت خواب خود نیاز به یک پریز برق در کنار خود جهت شارژ کردن گوشی ، لب تاب و … خود دارید . حال ما در این آموزش سعی براین داریم تا یک پریز با قابلیت آویز ( مطابق با تصویر بالا ، به صورتی که در سر پیچ لامپ شما نصب می‌شود ) برای اتاق شما را نمایش دهیم . در ادامه وسایل مورد نیاز برای ساخت این کاردستی را عنوان می‌کنیم .

پریز برق آویز بسازید

این آموزش جذاب را از دست ندهید : ساخت مکعب جادویی با کاغذ رنگی

لوازم مورد نیاز برای ساخت کاردستی :

لامپ حبابی ال ای دی (LED) ، سه راهی برق خراب ، چسب ، فوم ، پیچ و مهره

برای ورود به صفحه‌ی فروشگاه آکرومارکت کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • مسعودابراهیمی ممقانی پاسخ

    لطفا روش دانلود را غیر محافظتی نمایید تا بتوانیم جهت ساخت هریک از پروژه ها ،بعنوان مستوذه ونمونه ازآن بهره ببریم چون بعضا احتیاج به رجوع چندباره دارند. واکثراما ایرانیها بژور ۲۴ ساعته نت نداریم.
    البته میشه با ضبط از صفحه نمابش و۱۱۴ ،۱۵ روش دیگر دانلود کرد ، ولیکن بهتر از بنده واقفید که حجم آنها زیاد میشود.
    باتشکر از اینکه این ویدئوها را دذ دسترس قراذ داده اید.
    مرهون الطاف شما : ابراهیمی

    اردیبهشت 1, 1400 در 4:27 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم