ساخت ژنراتور بادی 2 ( توربین بادی )

ساخت ژنراتور بادی - ژنراتور - توربین بادی 2

ساخت ژنراتور بادی 2 ( توربین بادی )

حالا دیگر به یک بحران جهانی تبدیل شده است. بحرانی که هر روزه خبرهایی از آن را می‌توان در روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها شنید و عواقب و تبعات‌اش زیست‌محیطی‌اش را در محیط پیرامون‌مان مشاهده کنیم. بحران استفاده از سوخت‌های فسیلی، نه تنها موجب آلودگی‌های چشم‌گیری شده است که کره زمین را به مرز نابودی کشانده‌، به لحاظ اقتصادی نیز جهان را در اندیشه یافتن جایگزینی به صرفه و پاک برای سوخت‌های فسیلی فرو برده است. محققین و مکتشفین بسیاری این روزها در سودای طراحی و ساخت موتورهایی با قابلیت کارکردن با سوخت‌های نو، طرح‌ها و ایده‌های خود را در عرض دید علاقه‌مندان به این عرصه قرار می‌دهند. اما در این میان ایده‌هایی که منبع تولید انرژی‌های نو هستند، از اقبال بیشتری برای تبدیل شدن به یک اجرای فوق‌العاده و اثرگذار، برخوردار هستند. چرا که موضوع نیاز کشورها به انرژی از ابتدای انقلاب صنعتی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که همیشه در راس اولویت‌های کشورهای صنعتی قرار گرفته است.
حال با وجود چنین نیازها و دغدغه‌هایی است که بسیاری از تحقیقات مراکز پژوهشی حول طراحی منابع تامین انرژی‌های نو است. یکی از شگفت‌انگیزترین ایده‌هایی که به مرحله اجرا رسیده و سالانه حجم قابل توجهی انرژی را تولید می‌کند، توربین بادی است. توربین‌های بادی، محصول اندیشه‌ای است که تلاش می‌کند تا حد امکان از ظرفیت‌های موجود در طبیعت استفاده کند. اگر آشنایی مختصری با شرایط آب و هوایی برخی از کشورها از جمله هلند داشته باشید، وجود آسیاب‌های بادی در این کشورها شما، را شگفت‌زده نخواهد کرد. چرا که طراحی و برپاساختن این دست از ایده‌ها در این مناطق، بهینه ترین راه ممکن در استفاده از پتانسیل طبیعی هر منطقه است. اگر به شمال کشور سفر کرده و گذارتان به شهر منجیل افتاده باشد، بی‌تردید ژنراتورهای بادی منجیل را دیده‌اید. ژنراتورهایی که برای استفاده حداکثری از جریان باد در این منطقه بادخیز، طراحی و تعبیه شده‌اند.
بی‌تردید با حرکت ناگذیر به سمت آینده‌ای بدون انرژی‌های فسیلی و همچنین به قصد پرهیز از بکار بردن سوخت‌های فسیلی به دلیل حجم بسیار بالای آلودگی حاصل از آنها، استفاده بیشتر از توربین‌های بادی در مناطقی از کشورمان که جریان باد را در خود احساس می‌کنند، اقدامی است کاملا عاقلانه و اجتناب‌ناپذیر.

ساخت ژنراتور بادی - ژنراتور - توربین بادی 2

از اینرو برای آشنایی شما همراهان همیشگی‌مان و علاقه‌مندان به ایده‌های نو، در بخش آموزشی تارنمای آکرومارکت ویدیویی را بارگذاری کرده‌ایم که در آن شیوه طراحی و ساخت یک نمونه ژنراتور بادی را آموزش می‌دهد. امید است که با تماشای این ویدیو و ساخت یک نمونه ژنراتور بادی، شما نیز دید روشنی از آینده انرژی‌های نو و راه‌های تامین آنها به دست آورید.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم