ساخت قایق کنترلی

قایق - قایق کنترلی - آرمیچر - ساخت

ساخت قایق کنترلی

این روزها که به پایان سال نزدیک شده و در آستانه سال نو قرار می‌گیریم، بسیاری از خانواده‌های ایرانی از هم اکنون برنامه سفر نوروزی خود را برای ایام تعطیلات تنظیم می‌کنند. تعطیلاتی که بهترین فرصت برای از بین بردن خستگی ناشی از یک سال تلاش و کوشش است. حال در این میان چیزی که بسیار به چشم می‌آید، علاقه و تمایل جمعیت فراوانی است که دوست دارید تعطیلات نوروزی خود را در استان‌های سرسبز شمالی کشور و در کرانه دریای خزر بگذرانند. چنین اتفاقی (سفر به شهرهای شمالی و گذراندن اوقات در ساحل دریا) بی‌تردید، علاوه بر آب و هوای خوب این استان‌ها در آغاز بهار، قرارگرفتن در دل طبیعت و داشتن لحظاتی بی‌نظیر است. تحت چنین شرایطی است که انجام بازی‌ها و سرگرمی‌های آبی به دل‌انگیزترین تفریح و سرگرمی مسافران نوروزی تبدیل می‌شود. 

یکی از بهترین و دل‌انگیزترین سرگرمی‌هایی که از دوران کودکی و نوجوانی در ذهن ما به خاطره‌ای ماندگار بدل شده است، قایق‌های موتوری است که با یک سیستم ساده بر روی آب شناور می‌شدند. اسباب‌بازی که در عین سادگی در طراحی و ساخت‌اش، لذتی وصف‌ناشدنی را با حرکت نرم و آرام خود بر روی آب و صدای دل‌انگیزش، نصیب دنیای کودکی ما می‌کرد. حال در راستای احیای تمامی خاطرات دوران کودکی‌مان، بخشی از تارنمای آکرومارکت را به آموزش ساخت انواع اسباب‌بازی‌ها اختصاص داده‌ایم. حال در ادامه این آموزش‌ها، برای پست آموزشی امروز طریقه ساخت یک قایق موتوری را با استفاده از فوم به شما آموزش می‌دهیم.

اسباب‌بازی‌ها در تمامی فرهنگ‌ها و کشورها، شباهت‌های خاصی با یکدیگر دارند. یکی از مهم‌ترین وجوه اشتراک اسباب‌بازی‌ها در فرهنگ‌های مختلف، سادگی طراحی و ساخت مجموعه‌ای از آنهاست. وسایلی که برای سرگرم‌کردن بجه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن ساخته شده و در مقابل چشم‌های کودکان قرار می‌گیرد. اما در میان اسباب‌بازی‌هایی وجود دارند که در نگاه اول از ساختاری نسبتا پیچیده برخوردارند، اما وقتی که طرح کلی آنها را مورد بررسی قرار می‌دهیم، به یک سیستم نسبتا ساده و در عین حال بامزه مواجه می‌شویم.

قایق - قایق کنترلی - آرمیچر - ساخت

قایق موتوری کنترلی نیز که در این پست نحوه ساخت آن را برای شما در نظر گرفته‌ایم، قایقی است که جنس بدنه آن از فومی است که به راحتی از طریق فروشگاه‌های لوازم‌التحریر قابل تهیه می‌باشد. قطعه مهم دیگری که در این قایق به کار گرفته می‌شود، آرمیچر است که آن هم وسیله‌ای خاطره‌انگیز برای ما محسوب می‌شود. با تماشای ویدیوی بارگذاری شده در این بخش با نحوه ساخت یک قایق موتوری با قابلیت کنترل از راه دور شگفت‌انگیز، آشنا خواهید شد.    

 

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • محمد پاسخ

    خیلی خوبه اگه میشه ابسم وسایل رو بگید ممنون میشم

    خرداد 31, 1398 در 9:39 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.