توجه به صنایع دستی و گردشگری؛ راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی

توجه به صنایع دستی و گردشگری؛ راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی

گروه سیاست و اقتصاد: مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان‌جنوبی گفت: توسعه گردشگری و صنایع دستی نقش بسزایی در رونق اقتصادی خراسان جنوبی دارد.
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، حسین رمضانی، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان‌جنوبی شب گذشته، ۸ آبان‌ماه در نشست تخصصی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با موضوع سازماندهی گردشگری استان، با بیان اینکه براساس قانون تمام دفاتر گردشگری که مجوز بند «ب» را دارند می‌تواند تورهای گردشگری برگزار کنند، گفت: آماده همکاری با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در زمینه‌های مرتبط با فعالیت این اداره کل هستیم.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری تورهای گردشگری با هماهنگی و دریافت مجوز از اداره کل میراث فرهنگی امکان پذیر است، اظهار کرد: جریان تور گردشگری اخیر در شهرستان طبس مکاتبات لازم با دستگاه‌های ذی‌ربط انجام شد و اعلام کردیم در صورت تخلف برخورد لازم با دفاتر برگزار کننده تورهای گردشگری صورت می‌گیرد.

محمدرضا فخر، معاون دولت به مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی در ادامه این نشست با بیان اینکه آگاهی از ورود تورهای گردشگری به استان برای هرچه بهتر برگزار کردن برنامه‌های جانبی کمک خواهد کرد، گفت: مردم خراسان‌جنوبی به مهمان نوازی در سطح کشور شناخته می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر زمینه‌ای فراهم شود تا زمان ورود تورهای گردشگری به مناطق مختلف استان مشخص شود، زمینه کاری و فعالیت فرهنگی بیشتری به دنبال خواهد داشت.

منبع : خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • Сialis پاسخ

    Do you have any video of that? I’d love to find out more
    details.

    شهریور 22, 1397 در 8:16 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم