نخستین دهکده صنایع دستی در استان فارس راه‌اندازی می‌شود

نخستین دهکده صنایع دستی در استان فارس راه‌اندازی می‌شود

معاون استاندار فارس در گفت‌وگو با تسنیم:
نخستین دهکده صنایع دستی در استان فارس راه‌اندازی می‌شود
افتتاح بازارچه صنایع دستی و هنرهای سنتی عودلاجان
معاون گردشگری استاندار فارس از راه‌اندازی نخستین دهکده صنایع دستی در محور شیراز- تخت جمشید خبر داد.

شاپور رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، از راه‌اندازی نخستین دهکده صنایع دستی در محور شیراز- تخت جمشید خبر داد و اظهار داشت: این دهکده در فضای 3.2 هکتار در نزدیکی زرقان و بنا به تعهد پیمانکار تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرک صنایع دستی در شرف راه‌اندازی است، گفت: راه‌اندازی شهرک صنایع دستی با توجه به حجم کار زمان‌بر است و برای از دست ندادن فرصت این دهکده به عنوان مقدمه شهرک صنایع دستی راه‌اندازی می‌شود.

رستمی با بیان اینکه مقدمات راه‌اندازی دهکده صنایع دستی فراهم شده است، افزود: سرمایه‌گذار این امر نیز مشخص شده و امید است که تا پایان امسال استان فارس صاحب نخستین دهکده صنایع دستی شود.

معاون گردشگری استاندار فارس درباره شهرک صنایع دستی خاطرنشان کرد: چند نقطه برای احداث شهرک مکان‌یابی شده اما از آنجا که این کار باید با برنامه‌ریزی دقیق انجام شود بررسی فضاهای بهتر برای راه‌اندازی شهرک ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار شهرک صنایع دستی مشخص شده است، تصریح کرد: با توجه به نقشی که صنایع دستی در رونق اقتصاد و صنعت گردشگری دارد امید است که تا پایان امسال تکلیف مکان راه‌اندازی شهرک مشخص و کار احداث آن آغاز شود.

منبع : تسنیم

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.