ساختن زنجیر با بطری پلاستیکی

بازیافت-محیط‌زیست-زنجیر-پلاستیکی-بطری‌پلاستیکی

ساختن زنجیر با بطری پلاستیکی

این روزها موضوع محیط زیست و کاستن از آلودگی‌های موجود در طبیعت به یکی از مهمترین مسائل روز در جوامع و مجامع علمی تبدیل شده است. دولت‌ها و نهاد‌های بین‌المللی با برگزاری سمینارها و امضای توافق‌نامه در تلاش هستند، سهم خود را در حفظ کره زمین ادا کنند. اما همه این نشست‌ها و امضای معاهده‌ها، در صورت اجرایی شدن، تنها قادر به پاکسازی بخشی از آلودگی‌ها موجود در طبیعت است. بخش زیادی از این ماجرا به عهده ما انسان‌هایی است که در شهرها و روستاهای پراکنده بر روی زمین زندگی می‌کنیم.

یکی از مهمترین و اثربخش‌ترین کارهایی که هر کدام از ما به عنوان ساکنین شهرها و روستاها می‌توانیم برای حفظ طبیعت و محیط زیست انجام دهیم، بازیافت زباله‌هایی است که روزانه در حجم عظیمی تولید می‌کنیم. یکی از مخرب‌ترین عناصری که در میان زباله‌های تولیدی‌مان وجود دارد، بطری‌های پلاستیکی است که زمان بازگشت‌شان به طبیعت، صدها سال است. اما با استفاده دوباره از این بطری‌های پلاستیکی می‌شود، گستره وسیعی از طبیعت را از خطر نابودی و تخریب نجات داد.

تارنمای “آکرومارکت” در چندین مورد با آموزش وسایلی کاربردی که مواد اولیه آنها از زباله‌های بازیافتی است، تلاش کرده است سهمی هر چند کوچک در حفظ سبزی و طراوت طبیعت را به خود اختصاص دهد. از اینرو و در ادامه پست‌های پیشین، امروز هم قصد داریم شما را با طریقه ساخت یک زنجیر پلاستیکی آشنا کنیم که مواد اولیه آن بطری‌های پلاستیکی است.  

بازیافت-محیط‌زیست-زنجیر-پلاستیکی-بطری‌پلاستیکی

  

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم