آیین تکریم و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد

آیین تکریم و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد

قدس آنلاین- یزد : آیین تکریم و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با حضور سیدمحسن دلبری مدیرکل امور استان های سازمان میراث فرهنگی کشور و سیدمحمدرضا سیدحسینی معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری یزد در سالن اجتماعات اداره کل استان برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمدمهدی شرافت اظهار داشت: مسئولیت میراث فرهنگی، مسئولیت خطیری بود که بنده سعی نمودم با برنامه ریزی و همراهی مسئولین استانی و کشوری کارهای به زمین مانده میراث فرهنگی استان را تحرک بخشیده و پروژه های نیمه تمام را به پایان برسانم.

وی در پایان ضمن تشکر از مسئولین و تمام کسانی که در این دوران وی را همراهی نموده بودند برای سیدمصطفی فاطمی سرپرست جدید اداره کل آرزوی موفقیت و توفیق نمود.

سیدمحسن دلبری مدیرکل امور استانها و همچنین سیدمحمدرضا سیدحسینی معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری یزد نیز از تلاش ها و زحمات شرافت در طول دوران مدیریت میراث فرهنگی یزد تقدیر و تشکر نمودند.

در پایان مراسم تقدیرنامه و هدایایی به رسم یادبود به محمدمهدی شرافت اهدا گردید و سیدمصطفی فاطمی نیز ابلاغ خود را از مدیرکل امور استانهای سازمان دریافت نمود و به این صورت دوره مدیریت وی در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد آغاز گردید.

گفتنی است: سیدمصطفی فاطمی پیش از این سمت معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد را برعهده داشت.

لازم به ذکر است: از جمله شاخص ترین اقداماتی که در دوران مدیریت محمدمهدی شرافت به مرحله اجرا در آمد می توان به: آماده سازی و ارسال پرونده ثبت جهانی بافت تاریخی شهر یزد، رونق صنایع دستی و معرفی میبد به عنوان شهر ملی زیلو و یزد به عنوان شهر ملی نساجی سنتی، کسب رتبه برتر کشور در ثبت آثار غیرمنقول، ناملموس و تعیین حریم  و همچنین مطرح شدن یزد به عنوان سومین شهر گردشگر پذیر کشور اشاره نمود.

منبع : قدس آنلاین

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.