ساخت یک جعبه شگفت انگیز با آردوینو ( جعبه بی خاصیت )

آموزش - اسباب بازی - ساخت - جعبه - جعبه بی خاصیت

ساخت یک جعبه شگفت انگیز با آردوینو ( جعبه بی خاصیت )

برای همه ما که بخشی از خاطرات دوران کودکی و نوجوانی مان را انیمیشن ها و کارتون ها تشکیل داده اند، بی تردید همیشه عناصری وجود دارند که به عنوان یک خاطره مشترک، محور گفتگوها و خاطره گویی های مان محسوب می شوند. مثلا برای همه ما بچه های دهه شصت، پینوکیو و دوستان حقه باز فریبکارش (روباره مکار و گربه نره) یکی از خاطره انگیرترین اشتراکاتی است که با یادآوری اش به جهانی نوستالژیک و دل انگیز ورود می کنیم. در این میان بسیاری از ما جعبه موسیقی کارتون دختری به نام نل را از یاد نخواهیم برد. جعبه ای که هر کدام مان در دوران کودکی آرزوی داشتن اش را داشتیم.
اگر شما هم از همراهان همیشگی ما در بخش آموزشی تارنمای آکرومارکت باشید، به خاطر دارید که پیش از این در قالب یک ویدیوی آموزشی، شیوه ساخت یک جعبه موسیقی بامزه و خاطره انگیز را آموزش داده ایم. جعبه ای که با گشودن در آن و شنیدن یک موسیقی زیبا، به جهانی سراسر نوستالژی وارد می شویم. اما حالا در پست آموزشی امروز، تصمیم گرفته ایم شیوه طراحی و ساخت نمونه ای کاملا متفاوت و بامزه از جعبه های غافلگیری را برای شما رونمایی کنیم. جعبه ای که بجای نواختن موسیقی، شما را به شیوه ای کاملا بامزه غافلگیر و سرگرم می کند. در ویدیوی آموزشی امروز شما با شیوه ساخت جعبه غافلگیری آشنا خواهید شد.

در پست های پیشین با محوریت ویدیوهای آموزشی که در تارنمای آکرومارکت برای شما بارگذاری نموده ایم، شیوه ساخت انواع و اقسام اسباب بازی ها را به شما آموزش داده ایم. اما در ویدیوی امروز، با طریقه ساخت متفاوت ترین نوع سرگرمی که در عین سادگی، بسیار خلاقانه است، آشنا می شوید. جالب است بدانید ابزار و وسایلی که در ساخت این جعبه استفاده می شوند، نمونه های ساده ای هستند که پیش از این در ساخت دیگر وسایل از آنها استفاده کرده اید. تنها موردی که شاید لازم باشد آنها را خارج از وسایل کارگاه خود تهیه کنید، بورد آردوینو و دو عدد سروو می باشد.
بی تردید با ساختن این جعبه، علاوه بر به چالش کشیدن قوه خلاقه و مهندسی خود، برای ساعت ها بچه های اطراف خود را برای ساعت ها سرگرم خواهید نمود.

آموزش - اسباب بازی - ساخت - جعبه - جعبه بی خاصیت

نحوه ی سیم کشی و برنامه نویسی آردوینو بورد از این لینک قابل دریاف است

در ادامه آموزش ساخت این جعبه را خواهید دید

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • نیما امینی پاسخ

    سلام وقت بخیر
    من اردوینو u3 گرفتم و برنامه رو آپلود کردم و طبق نقشه نصبش کردم و دو عدد موتور سرو 360 درجه روش نصب کردم که متاسفانه کار نکرد و ال ای دی برد اردوینو چشمک زن می شد.
    بعداً متوجه شدم که باید موتور سروو 180 درجه باشه.اما با این حال بازم کار نکرد ممنون میشم راهنماییم کنید.
    موتور سروو که برای این دستگاه مناسب هست رو معرفی بفرمایید ممنون میشم

    مهر 23, 1399 در 12:21 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.