ساخت پایه نگه‌دارنده گوشی همراه بر روی دوچرخه

ساخت پایه نگه‌دارنده گوشی همراه بر روی دوچرخه

حالا دیگر گوشی‌های همراه و اسمارت فون‌ها به یکی از ملزومات زندگی ما انسان‌های عصر تکنولوژی تبدیل شده است. این روزها کمتر کسی را پیدا می‌کنید که دست‌گم یک دستگاه گوشی‌همراه با خود نداشته باشد. وسیله‎‌ای که همیشه و همه‌جا، همراه همه کاربران‌اش است. استفاده از گوشی‌های هوشمند به قدری است که حتی بسیاری از روانشناسان و علمای علم رفتارشناسی، بحث اعتیاد انسان‌ها به تلفن‌همراه را مطرح می‌کنند.

با در نظر گرفتن نیاز همیشگی انسان‌ها به تلفن‌ همراه است که بسیاری از ایده‌پردازان و مبتکران، وسایل جانبی متعددی را برای تلفن‌های‌همراه، طراحی کرده و می‌سازند. وسایلی که تولید و ساخت همگی آنها به یک هدف مشترک ختم می‌شود. استفاده راحت‌تر از این وسیله.

یک نمونه از این وسایل جانبی که برای گوشی‌های موبایل ساخته می‌شود، پایه‌های نگه‌دانده است. پایه‌هایی که با وجود آنها دیگر نیازی به دست‌ گرفتن همیشگی گوشی تلفن نیست و می‌توان با استفاده از این وسیله، بدون گرفتار کردن دست‌ها از گوشی‌تلفن استفاده کرد. از اینرو در ادامه مجموعه پست‌های آموزشی تارنمای “آکرومارکت” برای امروز، طریقه ساخت یک نمونه از پایه‌های نگه‌دارنده که بر روی دوچرخه نصب می‌شود را آموزش می‌دهیم. با تماشای ویدیوی بارگذاری شده و سپس ساخت این پایه، می‌توانید حتی به هنگام دوچرخه‌سواری هم از گوشی همراه خود استفاده کنید. جالب‌تر اینکه با داشتن این پایه، شما می‌توانید از گوشی‌همراه‌تان به عنوان یک دوربین تصویربرداری نیز در هنگام حرکت، استفاده کنید.

کاردستی- گوشی‌همراه-پایه-نگهدارنده-دوچرخه

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.