ایجاد بازارچه های جاده ای در مسیر تهران – گرمسار در آینده نزدیک

ایجاد بازارچه های جاده ای در مسیر تهران – گرمسار در آینده نزدیک

فرماندار گرمسار گفت: در آینده نزدیک در ورودی شهر گرمسار بازارچه های صنایع دستی و بومی منطقه به جهت استفاده از ظرفیت مسافران عبوری ایجاد خواهد شد.
به گزارش مرآت به نقل از گرمسارآنلاین، صبح امروز جلسه بررسی پتانسیل های گردشگری توریستی منطقه گرمسار به جهت استفاده از ایجاد ورودی های گرمسار با حضور فرماندار و دیگر مسئولان اجرایی در محل سالن جلسات فرمانداری گرمسار برگزار شد.
در این جلسه داریوش طاهری، فرماندار گرمسار با اعلام این مطلب اظهارداشت: اجرای این طرح و ساخت بازارچه و ایجاد امکانات رفاهی در مسیر زائرین مشهد مقدس را از اولویتهای برنامه های خود به جهت ایجاد رونق اقتصادی وایجاد اشتغال و توجه و تمکین فرمایشات ومنویات مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص اقدام وعمل گرایی در بحث اقتصاد مقاومتی و همچنین رفاه حال مسافرین وهمشهریان دانستند.
فرماندار گرمسار در ادامه از طرح های نوع و جدید به لحاظ ایجاد ورودی های شاداب و مناسب در شهر گرمسار خبردادو گفت: ورودی یک منطقه نمایانگر ویژگی های بومی و معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های آن شهر می باشد
طاهری در ادامه تصریح کرد: غار نمکی گرمسار ظرفیت مطلوبی برای جذب توریست و گردشگران خارجی دارد؛ به همین منظور، ایجاد یک مهمانسرا در حاشیه غار نمکی برای استفاده عمومی مردم در حوزه گردشگری و سلامت و همچنین محلی ویژه برای دانش‌پژوهان در رشته گردشگری نیاز است.
وی در ادامه بیان داشت: مسؤولان باید با همکاری و همدلی با یکدیگر زیرساخت‌های شهرستان را تقویت کرده و با استانداردهای لازم به پیشرفت بیش از پیش شهرستان کمک کنند.
فرماندار گرمسار به حمایت از طرح های دانشجویی و دانشگاهی متناسب با ورودی های جدید گرمسار نیز تاکید کرد.
منبع : شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.