آموزش ساخت کامیون هیدرولیک

صنایع‌دستی-دست‌سازه-کاردستی-اسباب‌بازی-کامیون-هیدرولیک

آموزش ساخت کامیون هیدرولیک

خاطرات کودکی‌مان را که مرور می‌کنیم، اسباب‌بازی‌ها بخش بزرگی از این خاطرات را اشغال کرده‌اند. اسباب‌بازی‌هایی که ما را چنان در رویاها غرق می‌کردند که گویی دنیای حقیقی‌مان را لابلای خود در حصار کشیده‌اند. اما در میان همه این رویاها بود که دنیا را شناختیم و بسیاری از احساس‌ها را تجربه کردیم. با عروسک‌هامان دوست‌داشتن را و با تفنگ‌هامان احساس قهرمان بودن را فهمیدیم. گاهی هم میان این همه احساس خوب، حس ناخوشایند کمبودها و حسرت نداشتن و نبودن چیزهایی از جنس آرزو آزارمان می‌داد. اما باز هم کودکی بود و خواستن‌ها. خواستنی که وادارمان می‌کرد دست به دامن قدرت خلاقه‌مان شویم و هرآنچه را که تمنا و آرزوی‌اش را داشتیم خود فرآهم آوریم. اینگونه بود که دست به کار ساختن می‌شدیم و چیزهایی می‌ساختیم. تفنگ‌های چوبی، موشک‌های کاغذی، فرفره‌های کاغذی و … گاهی هم پیش می‌آمد که از کشاندن ماشین‌ها به دنبال‌مان دست می‌کشیدیم و آنها را با موتوری نسبتا ساده به حرکت درمی‌آوردیم.

حالا تارنمای “آکرومارکت” در ادامه سری آموزش‌های خود (اسباب‌بازی‌ها) سعی دارد با آموزش ساخت کامیون هیدرولیک شما را مسافر روزهای کودکی‌تان کرده و خاطرات آن روزها را برای شما زنده کند. خاطراتی که می‌تواند بخشی از خاطرات کودکان و فرزندان‌تان را در آینده شکل دهد. علاوه برای این می‌توانید با سهیم کردن آنها در ساختن این اسباب‌بازی شگفت‌انگیز، فرصتی را برای تربیت قوه خلاقه‌شان فرآهم آورید.

صنایع‌دستی-دست‌سازه-کاردستی-اسباب‌بازی-کامیون-هیدرولیک

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم