کیف تلفن همراه بافتنی

کیف تلفن همراه بافتنی

کیف تلفن همراه بافتنی : یکی از لوازم نسبتا ضروری جهت حفظ تلفن همراه از صدماتی مانند ضربه و زمین خوردن کیف است.
امروزه ابزارهای هوشمند و قابل‌ حمل را همه‌ جا در کنار خود می‌یابیم. آنها ظرافت، زیبایی و راحتی حمل را با امکانات گسترده درهم‌آمیخته و بخش وسیعی از نیاز پردازشی ما را پاسخ می‌دهند. در این بین، تفلفن همراه یا موبایل از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند. 
حفاظت و نگهداری از وسایل الکترونیکی همواره از اهمیت به سزایی برخوردار بوده . شما با حفاظت صحیح و اصولی از تلفن همراه خود می توانید طول عمر این وسیله اکترونیکی را ارتقا داده و از گزند ضربات احتمالی حفاظت نمایید .
پوشش یا کیف تلفن همراه وسیله خوبی برای حفاظت از دستگاه موبایل شما بوده و با داشتن ظاهر زیبا می تواند ظاهر تلفن همراه را زیباتر نیز کند .
اگر شما هم سلیقه اجناس موجود در بازار را قبول ندارید و می خواهید کیف تلفن همراه خود را آنطور که دوست دارید طراحی کنید پیشنهاد میکنیم به ادامه پست توجه نموده و فیلم آموزشی موجود را تماشا کنید و با ساخت کیف مورد نظر از حال خوب ایجاد یک اثر هنری و دست ساز لذت ببرید .

کیف تلفن همراه باید بتواند در برابر ضربه از تلفن همراه محافظت نماید . این کیف همانطور که در ویدئوی ذیل مشاهده خواهید کرد از کاموا بافته می‌شود، زیبایی حس لمس کردن کاموا را می توانید هر وقت که به تلفن همراه خود نیاز دارید تجربه کنید . مدل کش بافت آن باعث میشود دستگاه شما را از ضربات احتمالی بخوبی مراقبت نماید همچنین انتخاب رنگ و نوع بافت ، زیبایی خاصی به این کاردستی داده است.

امید است انتشار  این قبیل پست های آموزشی سایت صنایع دستی و دست سازه های آکرومارکت بتوانیم قدم کوچکی در راه توسعه و اشاعه ساخت و فروش اینگونه دست سازه ها بجای نمونه های خارجی برداشته باشیم.

تلفن - صنایع دستی دست سازه کاردستی ساخت کاور تلفن همراه

 


منبع : sarabeautycorner.com

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم