ساخت کیف تبلت

ساخت کیف تبلت

کیف تبلت
تبلت چيست؟ در ساده ترين تعريف می توان گفت؛ تبلت يک دستگاه همراه محاسباتی است که از تلفن های هوشمند بزرگ تر است البته تبلت، اندازه خاصی ندارد. براي مثال صفحه نمايش iPad مقداری کمتر از ۱۰ اينچ است، اما تبلت های ديگر می توانند بزرگ تر يا کوچک تر باشند.
امروزه ابزارهای هوشمند و قابل‌حمل را همه‌جا در کنار خود می‌یابیم. آنها ظرافت، زیبایی و راحتی حمل را با امکانات گسترده درهم‌آمیخته و بخش وسیعی از نیاز پردازشی ما را پاسخ می‌دهند. در این بین، تبلتها از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند. به‌این جهت که از یک‌سو ویژگی‌های بسیاری را از گوشی‌های هوشمند به ارث برده و از سویی دیگر ضعف عمده گوشی‌های هوشمند که همان صفحه‌نمایش کوچکشان است را برطرف کرده‌اند.
حفاظت و نگهداری از وسایل الکترونیکی همواره از اهمیت به سزایی برخوردار بوده . شما با حفاظت صحیح و اصولی از تبلت خود می توانید طول عمر این وسیله اکترونیکی را ارتقا داده و از گزند ضربات احتمالی حفاظت نمایید . پوشش یا کیف تبلت وسیله خوبی برای حفاظت از دستگاه تبلت شما بوده و با داشتن ظاهر زیبا می تواند ظاهر گوشی را زیباتر نیز کند .اگر شما هم سلیقه اجناس موجود در بازار را قبول ندارید و می خواهید کیف تبلت خود را آنطور که دوست دارید طراحی کنید پیشنهاد میکنیم به ادامه پست توجه نموده و فیلم آموزشی موجود را تماشا کنید و با ساخت کیف مورد نظر از حال خوب ایجاد یک اثر هنری و دست ساز لذت ببرید .
در این پست از سری پست های آموزشی سایت صنایع دستی و دست سازه های آکرومارکت قصد داریم به ساختن یک کیف تبلت بپردازیم که با استفاده از جلد سررسید های قدیمی ساخته میشود .
همانطور که خواهید دید ساخت این کیف بسیار آسان می‌باشد و در عین سادگی خواهید دید که پس از ساختن همان سررسید قدیمی بلا استفاده به وسییله ای کاملا کار آمد مبدل خواهد شد

 

%d8%b5%d9%86%d8%a7%db%8c%d8%b9-%d8%af%d8%b3%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%87-%da%a9%db%8c%d9%81-%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%aa%d8%a8%d9%84%d8%aa-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d8%b1%d8%b1

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.