ساخت دریل دستی

آموزش ساخت دریل دستی

ساخت دریل دستی

آموزش ساخت دریل دستی بهمراه ویدیوی آموزشی : دریل یکی از ابزارهای پر کاربرد در صنایع مختلف می‌باشد که به کمک آن کلیه مراحل سوراخکاری را انجام میدهند . در واقع دریل یک ابزار برقی ، شارژی و بادی می‌باشد که متداول‌ترین آن دریل دستی می‌باشد .

عملیات سوراخ‌کاری یکی از فعالیت‌هایی می‌باشد که از دیرباز در زندگی انسان تاثیر داشته است . زمان پیدایش اولین دریل ( نسخه‌ی ابتدایی کاملا متفاوت‌تر از نسخه‌ی فعلی دریل بوده است ) براساس گفته مورخان به حدود ۳۵۰۰۰ سال پیش برمی‌گردد .

در آموزش امروز، دریل مورد نظر نیروی خود را از طریق 4 عدد باتری لیتیوم یون ( که یکپارچه شده‌اند) تامین می‌کند همچنین شما می‌توانید باتری را حذف کرده و نیروی دریل مورد نظر خود را از طریق تغذیه و بواسطه‌ی سیم نیز تامین نمایید.

امروز در تارنمای آکرومارکت سعی بر این داریم تا با شما همراهان همیشگی خود نحوه‌ی ساخت یک دریل دستی پر قدرت را در قالب یک ویدیوی آموزشی جذاب به اشتراک بگذاریم . شما می‌توانید با فراهم کردن وسایل مورد نیاز که در قسمت پایین عنوان شده است نسبت به ساخت این کاردستی جذاب اقدام نمایید . با ما در تماشای این ویدیوی آموزشی همراه باشید .

وسایل مورد نیاز ساخت دریل دستی

موتور 775 ، سه نظام آچاری 10 شفت 5 ، کلید فشاری ، لوله پلیکا ، 4 عدد باتری لیتیوم یون

ویدیوی آموزشی مشابه : برای مشاهده آموزش ساخت دریل ستونی کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.