ساخت جک بادی

آموزش ساخت جک بادی - جک - جک هیدرولیک -کاردستی دست سازه

ساخت جک بادی

ساخت جک بادی

تصور کنید بعد از مدتی زندگی در فضای شلوغ و متراکم شهرتان و برای برطرف کردن خستگی ناشی از کار و فعالیت مستمر، تصمیم می‌گیرید به سفری به دامان طبیعت و خارج از شهر داشته باشد. از اینرو اتومبیل‌تان را آماده  و تمامی ابزار و وسایل لازم و مورد نیاز را مهیا می‌کنید و راهی جاده و طبیعت می‌شوید. در چنین لحظاتی طبیعی است که خود را کاملا آماده یک سفر دل‌انگیز و فرح‌بخش کرده باشید. اما در این هنگام کافی است یک اتفاق غیرمترقبه شما را از مسیر برنامه‌ای که پیش از سفر طراحی کرده‌اید، منحرف کند. اینگونه است که مجهز بودن به ابزار و ادوات لازم یک سفر، می‌تواند شما را به مسیر برنامه قبلی‌تان بدون اتلاف وقت بازگرداند.

 

همه ما بی‌تردید در این مورد اتفاق نظر داریم که مجهز بودن یک اتومبیل به وسایل و ادوات یدکی امری کاملا ضروری و عاقلانه است. جک یکی از مهم‌ترین ابزاری است که وجودش در اتومبیل‌ها در هر حالتی ضروری می‌نماید. البته که این وسیله به عنوان یک جزء ضروری در اتومبیل‌ها در لحظه تجهیز در کارخانه قرار داده می‌شود. اما گاهی وسوسه‌ای شکل می‌گیرد که شما به عنوان یک علاقه‌مند به امور فنی تصمیم می‌گیرید ابزار مورد نیازتان را با دستان خود طراحی و تولید کنید. جک بادی هم نمونه‌ای از این ابزار است که شاید تابحال به ساختن نمونه‌ای از آن فکر نکرده باشید.

 

آموزش ساخت جک بادی - جک - جک هیدرولیک -کاردستی دست سازه

حال در پست ویدیویی امروز در تارنمای آکرومارکت در نظر داریم یک بار دیگر طریقه ساخت و طراحی یک وسیله کاربردی و عجیب و در عین حال قدرتمند را به شما آموزش دهیم. جک بادی را می‌توان بی‌تردید می‌توان جزو یک نمونه از وسایلی به شمار آوریم که تجسم بارز علم مهندسی و شناخت طرفیت‌های قدرتمند علم فیزیک می‌باشد. حال شما با تماشای ویدیوی بارگذاری شده در بخش آموزشی تارنمای آکرومارکت می‌توانید به چنین ایده‌ای تجسم ببخشید. کافی است ویدیو را تماشا کرده و به اتومبیل‌تان یک عنصر کاربردی و قدرتمند، تجهیز نمایید.

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • دی اس پاسخ

    بسیار عالی حرف نداره واقعا لذت میبرم

    اردیبهشت 18, 1398 در 12:39 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم