ساخت بازی هیجانی

wallpaper___simple_rainbow_byjjjj_ooklah-d3bofqu

ساخت بازی هیجانی

ساخت بازی هیجانی : بازی بخش مهمی ‌از نیازهای رشد کودک را تأمین کرده و مهارت‌های او از طریق بازی تقویت می‌شود. علاوه بر این زمینه‌های مطلوب برای رشد ذهنی و کسب مهارت‌های اجتماعی را در کودک فراهم می‌کند. در واقع بازی با پیچیدگی‌های خود مانند چتری حمایت‌گر، روح و جسم کودک را پوشش داده و با رفع کنجکاوی‌های فرد و ایمن ساختن روح و روان او معلم خوبی برای آشنا شدن وی با مسئولیت‌های اجتماعی، اقتصادی و مهارت‌های زندگی خواهد بود و به همین خاطر است که روانشناسان معتقدند نوع بازی باید متناسب با سن کودک انتخاب شود.
بازی حکم آب حیات را برای کودکان دارد و به عبارت دیگر مقوله‌ای بسیار جدی است که بستر مناسبی را برای رشد تخیلات کودک به وجود آورده و نقش مؤثری در ارتباطات کلامی‌و یادگیری زبان دارد.
والدین باید در انتخاب اسباب‌بازی دقت و هوشیاری لازم را داشته باشند؛ چراکه در شکل دادن به تمایلات عاطفی و روانی کودک نقش مهمی ‌ایفا می‌کند و چنانچه در انتخاب آنها توجه کافی نشود، ناخواسته تمایلات کودکان به گونه‌ای شکل می‌گیرد که مورد انتظار نبوده است.
ساخت وسیله برای کودکان می تواند ناخودآگاه کودکرا به سمت ساخت وسایل هنرمندانه سوق دهد . شما با ساخت بازی های مختلف می توانید روح هنر را در وسایل بازی کودک خود جاری کنید .

wallpaper___simple_rainbow_byjjjj_ooklah-d3bofqu

اگر آموزش‌های پیشین تارنمای آکرومارکت را به خاطر داشته باشید، نمونه‌های متنوعی از ساخت وسایل بازی ها را به خاطر خواهید آورد که در حالت‌ها و شکل‌های مختلف و با مواد اولیه متنوع ساخته شده و آموزش داده شده‌اند. حال در ادامه این آموزش‌ها در نظر داریم یک بار دیگر شما را با آموزش طراحی و ساخت یک بازی هیجانی در کنار فرزند دلبندتان ، آشنا کنیم. برای ساخت این وسیله کابردی شما به وسایل زیادی نیاز نخواهید داشت، تنها کافی است مقداری مقوا کارتن و چسب چوب را تهیه نمایید. با چنین امکانات محدودی یک بازی زیبا و هیجانی را خواهید ساخت.

 

 

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم