زائران اربعین از سوغات ایلام غافل نشوند

زائران اربعین از سوغات ایلام غافل نشوند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایلام از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات محلی در شهرستان مهران در ایام قبل و بعد از اربعین حسینی خبر داد.

«عبدالمالک شنبه‌زاده» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این‌که مرز مهران یکی از سه مرز اصلی تردد زائران میلیونی اربعین در کشور است، لازم است که خدمات‌رسانی بسیار مطلوبی را در این راستا داشته باشیم.

وی با اشاره به غنی بودن فرهنگ بومی استان ایلام و قابل‌توجه بودن سوغات محلی ایلامی، افزود: نمایشگاهی با داشتن  غرفه‌هایی از محصولات صنایع‌دستی و سوغات محلی استان در ایام اربعین در مرز مهران برپا می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام گفت: زائرانی که در ایام اربعین از طریق مرز بین‌المللی مهران به عتبات عالیات مشرف می‌شوند می‌توانند علاوه‌بر زیارت، سوغات موردنظر خود را نیز تهیه کنند.

شنبه‌زاده با بیان این‌که این نمایشگاه به مدت 10 روز در پایانه مرزی مهران دایر خواهد بود، تصریح کرد: در کنار برپایی این نمایشگاه غرفه‌های مختلف نوحه‌سرایی نیز برپا می‌شود و ایستگاه‌های صلواتی پخش نذورات نیز فعالیت خود را انجام می‌دهند.

منبع : ایسنا

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم