ساخت گلدان با روزنامه باطله

گلدان-بازیافت-روزنامه باطله-محیط زیست

ساخت گلدان با روزنامه باطله

بی‌تردید در اطراف شما هم هستند کسانی که به گل و گیاه علاقه وافری دارند. طبیعت دوستانی که علاقه و عشق‌شان به گل و گیاه به قدری است که محل کار و زندگی‌شان پر از گلدان‌های گل با انواع و اقسام گل‌ها و گیاهان است. بی‌شک شما هم به این نکته آگاه هستید که پرورش گل و انجام فعالیت‌های مربوط به آن به چه اندازه بر بالابردن و ارتقاء روحیه و ایجاد آرامش روح و روان موثر است.

اما در کنار پرورش گل و گیاه می‌توان مواردی را نیز لحاظ کرد که علاوه بر ایجاد سرگرمی و یک فعالیت مفید و ثمربخش، قدمی بزرگ و تاثیرگذار برای حفاظت از محیط زیست برداشت. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که مسئله محیط زیست و حفظ آن برای آنها مهم است، با ویدیوی آموزشی امروز “آکرومارکت” همراه شوید.

امروزه یکی از مهمترین دغدغه‌ها و درگیری‌های ذهنی کسانی که برای زنده و سبز نگه داشتن زمین و طبیعت اهمیتی قائل هستند، موضوع بازیابی زباله‌هایی است که همگی ما انسان‌های متمدن شهرنشین روزانه میزان انبوهی تولید می‌کنیم. زباله‌هایی که اگر اندیشه و ایده درستی برای کنترل میزان تولید آنها و در مرحله بعد بازیافت‌شان وجود نداشته باشد، زیرزمانی طول نخواهد کشید که بخش بزرگی از زمین و محیط زیست ما به یک زباله‌دانی بزرگ بدل خواهد شد.

حال با داشتن چنین دغدغه و نگرانی است که تصمیم بر این گرفتیم در ویدیوی آموزشی امروز طریقه طراحی و ساخت یک گلدان زیبا را با استفاده از روزنامه‌های باطله آموزش دهیم. شما هم با تماشای ویدیوی امروز و ساختن این گلدان زیبا با روزنامه‌های باطله اطراف‌تان، علاوه بر داشتن یک گلدان زیبا، قدمی هم در پاک‌سازی محیط زیست و حفظ آن بردارید.

گلدان-بازیافت-روزنامه باطله-محیط زیست

تهیه و بارگذاری چنین ویدیوهای آموزشی در تارنمای “آکرومارکت” علاوه بر تامین اهداف فرهنگی و زیست محیطی سایت، موجب نهادینه شدن فرهنگ بازیافت زباله‎‌ و استفاده حداکثری از امکانات موجود می‌شود.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.